Redactia.ro

FACEBOOK a lansat o nouă aplicație

FACEBOOK a lansat o nouă aplicație

Facebook a lansat o nouă aplicație prin care utilizatorii săi vor fi plătiți. Utilizatorii vor trebui să accepte să le fie colectate datele despre modul în care utilizează aplicațiile descărcate.

Facebook  lansat o nouă aplicație

Noua aplicație lansată de Facebook se numește Study. Aplicația colectează date despre perioada dedicată utilizării aplicațiilor instalate de un dispozitiv. Dar și despre activitățile de interes, țara și dispozitivul deținut de utilizator.

Potrivit Press Association, Facebook anunță că utilizatorii vor fi recrutaâi prin intermediul reclamelor la aplicație. Acestea pot fi accesate de utilizatoru care se pot înregistra. Dacă se pot califica, aceștia vor fi invitați ulterior să descarce aplicația din magazinul Google Play Store.

Pentru o primă etapă , aplicaţia va fi disponibilă doar utilizatorilor din Statele Unite şi India.

‘Cercetarea de piaţă ajută companiile să conceapă produse mai bune pentru oameni.Credem că această activitate este importantă pentru a ne ajuta să ne îmbunătăţim produsele utilizatorii Facebook”, a declarat Sagee Ben-Zedeff, manager de produs la Facebook.

De asemenea, precizează acesta că acest tip de cercetare trebuie să specifice clar la ce se pot aștepta cei care se înregistrează.

  Aplicația Study nu colectează identitatea utilizatorilor

‘Study” de la Facebook ”nu colectează identitatea utilizatorilor, parolele sau conţinutul oricăruia dintre participanţi.

De asemenea, cei de la Facebook susțin că nu vor vinde terți informații din aplicație și nici nu le utilizează pentru reclame personalizate.

Facebook a declarat despre noua sa aplicaţie ”Study” că oricine utilizează aplicaţie va fi compensat pentru contribuţia la cercetare.

Însă doar persoanele cu vârsta minimă de 18 ani vor fi eligibile pentru a participal la lansare.

Toți participanții vor avea posibilitatea de a renunța în orice moment.

Facebook s-a aflat în centrul mai multor scandaluri legate de utilizarea de către terţi a datelor personale ale utilizatorilor.

Cel mai puternic fiind incidentul Cambdridge Analytica din 2018, când datele a până la 87 de milioane de utilizatori au fost expuse.

Aplicația vine la scurt timp după ce Apple a criticat dur Facebook, pentru lansarea unei aplicații Facebook Research pe magazinul App Store.

Utilizatorii chiar și cu vârsta de 13 ani erau plătiți pentru datele colectate astfel.

Facebook a declarat atunci că a fost specificată în mod clar natura aplicației. Însă cu toate astea, Apple a susținut că aplicația a încălcat politicile sale și a interzis pentru scurt timp certificatele Facebook.

Citește și:Facebook a picat. WhatsApp și Instagram au picat si ele. Ce s-a intamplat cu retelele