Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » Reacția unui tată care și-a găsit fiica adolecentă dormind cu un bărbat necunoscut

GALERIE FOTO (2)

Surpriză de proporții pentru un tată din Rusia, care își știa fata dormind, singură, în camera sa. Bărbatul a coborât dimineață la parterul reședinței pentru a servi micul dejun, dar ce a văzut în fața ochilor l-a șocat. Pe canapeaua din living era fiica sa, dormind, alături de un bărbat necunoscut. Ce s-a întâmplat ulterior?

Scena de comedie a început când tatăl a luat hotărârea de a-i nu trezi pe amorezi, ci de a le pregăti un… mic dejun. Văzându-i îmbrățișați, dormind profund, bărbatul s-a întors în dormitorul conjugal și i-a zis soției sale ce se petrecea la parter. Iată ce a povestit bărbatul pe rețelele de socializare.

,,Într-o dimineață, am coborât pe scări, văzând exact această scenă: fiica mea de 17 ani, cu un tânăr, adormiți după ceea ce trebuie să fi fost «o noapte de muncă grea». Foarte silențios, am făcut micul dejun, am mers înapoi sus și le-am spus soției mele, fiului meu și fiicei mele (mai tinere) să fie foarte tăcuți, pentru că mai sunt persoane care dorm.

Masa noastră se află în celălalt capăt al camerei, cam la șase metri distanță de canapea, dar chiar în fața ei. Ne-am așezat cu toții, iar eu am strigat «Tinere!» – niciodată nu am mai văzut pe cineva trezindu-se și trecând de la orizontală la verticală atât de repede. «Micul dejun e gata!», am spus pe un ton de parcă urma să îi storc sufletul din trup cu multă plăcere. Am tras scaunul de lângă mine: «Stai jos!». Familia mea era amuțită.

Probabil au fost cei mai dificili șase metri pe care un tânăr la fundul gol i-a traversat vreodată. După ce și-a pus hainele, care se aflau pe jos lângă masă, s-a așezat. Fiul meu de 1.93m l-a bătut pe umăr, s-a uitat la el, a oftat și a dat din cap. Deja era foarte foarte emoționat. Puteai aproape să o miroși (emoția, n.r.). În cel mai bun accent rusesc al meu, i-am zis: «Prietene, îți voi pune o întrebare. Răspunsul pe care îl dai este foarte important… pentru tine». În acest moment transpira. «Îți plac pisicile?»”.

Culmea e că în cele din urmă bărbatul și-a câștigat locul în familia lor. ,,După vreo 8 luni, fiul meu a venit la mine. Își întrebase prietenii despre el. S-a dovedit că tânărul nu avea casă. Tatăl lui abuziv își luase viața. Mama lui, o drogată, plecase trei săptămâni după aceea. Trăiau într-o rulotă închiriată. Avea 15 ani atunci, iar trei ani a supraviețuit pe străzi – dormind în parcuri”, mai relatează tatăl tinerei.

În cele din urmă, bărbatul a început să-l aprecieze pe iubitul fiicei lui, acceptându-l în familie ca pe propriul fiu. „Acum, 15 ani mai târziu, fiul meu regăsit (iubitul fetei, n.r.) și fiica mea au o afacere înfloritoare. Ne-au dăruit trei nepoți frumoși. Anul trecut, gemeni. O fată și un băiat!”.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila