Un bărbat din străinătate a trăit o reală traumă din cauza unor facturi la curentul electric. După 35 de ani de căsnicie, el și soția lui au divorțat. Iată cum s-a desfășurat totul și de la ce tot apăreau certurile în cuplu.
Un bărbat a băgat divorț din cauza unor facturi la curentul electric. Ce l-a înfuriat după 35 de ani de căsnicie
Bryn Lawson provine din Sydney, Australia, are 55 de ani și s-a războit cu una dintre cele mai mari companii energetice din Australia, AGL. Omul susține că a fost suprataxat de companie, iar facturile greșite l-au „distrus” și l-au costat căsnicia. El a fost însurat vreme de 35 de ani.
Australianul a declarat că a primit în mod regulat facturi de energie electrică de peste 1.200 de dolari pe trimestru, asta în ciuda faptului că locuiește singur. Deși contorul lui indica ceva, furnizorul de energie electrică i-ar fi umflat facturile, susține el. Din această cauză, „suprataxarea” eronată l-a costat chiar și căsnicia, spune bărbatul, deoarece cuplul obișnuia să dea vina unul pe celălalt pentru a stabili care dintre ei era responsabil pentru aceste facturi mari.
„Nu vă mai jucați (n.r. AGL). Faci parte din distrugerea căsniciei noastre, pentru că veneam acasă și luminile erau aprinse, iar facturile de curent erau mari”, a spus Bryn Lawson pentru A Current Affair.
„Eu spuneam: De ce sunt luminile aprinse, de ce este aprinsă asta, de ce este încălzirea pornită?”, a mai declarat bărbatul, rememorând.
După ce soția lui Bryan a plecat de acasă, facturile erau la fel, mari, așa că la un moment dat bărbatul a fost nevoit să ia chiar și măsuri extreme: a refuzat să pornească încălzirea toată iarna, în ciuda temperaturilor aproape de îngheț. AGL a declarat pentru A Current Affair că își cere scuze pentru experiența clientului, că se angajează să rezolve problemele acestuia și i-a oferit și niște compensații. Ulterior, însă, greșelile tot s-ar fi repetat. Nu știe, până la urmă, cum s-a încheiat „războiul” și dacă clientul a renunțat la serviciile furnizorului, așa cum a amenințat că va face.