Redactia.ro
Home » TV » A slăbit 50 de kilograme, dar acum pare că a uitat de dietă! Cum arată acum Răzvan Popescu de la Radio ZU

A slăbit 50 de kilograme, dar acum pare că a uitat de dietă! Cum arată acum Răzvan Popescu de la Radio ZU

GALERIE FOTO (3)

Este unul dintre cei mai îndrăgiți DJ de la radio și a impresionat o țară întreagă cu ambiția de a slăbi 50 de kilograme. Însă acum Răzvan Popescu de la Radio Zu pare că a pierdut, din nou, lupta cu kilogramele în plus.

La cei 42 de ani, Răzvan Popescu este de ani buni una dintre cele mai îndrăgite voci de la Radio! Fanii săi l-au apreciat și pentru voința cu care a reușit să demonstreze că poate scăpa de cele 50 de kilograme în plus. Cu toate acestea, se pare că cea mai grea parte este menținerea la o greutate ideală.

A slăbit 50 de kilograme, dar acum pare că a uitat de dietă! Cum arată acum Răzvan Popescu de la Radio ZU

Recent, Răzvan Popescu a fost surprins de paparazzi într-o benzinărie din București. De acolo și-a luat două ciocolate cu rom și două sticle de apă. În imagini, DJ-ului pare să aibă din nou probleme cu greutatea.

Se pare că după ce a reușit să dea jos greutatea în surplus, Răzvan Popescu a pus la loc kilograme bune, potrivit imaginilor publicate de Click.ro.

În trecut, Răzvan Popescu a povestit cum a alergat 1000 de kilometri, dat fiind faptul că dieta sa a fost însoțită de sport.

Dieta Toman, cu care a slăbit Răzvan Popescu

La 28 de ani, Răzvan Popescu ajunsese să cântărească 143 kg. Atunci a urmat o dietă supravegheată de un nutritionist. A reușit să dea jos 50 kg.

De atunci a renunțat la sucuri și la fast food. Cu toate acestea, în primăvara lui 2018 ajunsese din nou la 131 kg.

“Nici eu nu ştiu ce s-a întâmplat. Kilogramele nu se pun toate deodată. Anul ăsta 2 kg, anul următor 3 şi într-o zi te trezeşti că nu mai încapi în nici o haină”, a povestit Răzvan Popescu, la aceea vreme.

Însă iată ce presupune dieta Toman, cu care a slăbit Răzvan Popescu de la Radio Zu.

La micul dejun, se poate mânca un fruct sau un iaurt sau un smoothie sau un ou cu legume sau somon şi legume. La prânz, se poate mânca legume şi carne – la cuptor, la grătar, în nici un caz prăjite. La cină, se poate servi un peşte şi legume. Gustările puteau fi câte un baton proteic.

Etichete: