Redactia.ro
Home » Știri » Aceste 10 poziții simple de yoga te vor ajuta să scapi de grăsimea de pe burtă

Aceste 10 poziții simple de yoga te vor ajuta să scapi de grăsimea de pe burtă

Aceste 10 poziții simple de yoga te vor ajuta să scapi de grăsimea de pe burtă

Dacă vreți să scapați de grăsimea de pe burtă, trebuie să știți că yoga vă poate ajuta! Anumite poziții de yoga reduc grăsimea de pe burtă ca prin minune. Acestea vizează grăsimea din zona abdomenului, ard calorii, îți fac mușchii mai flexibili și îmbunătățesc metabolismul. Grăsimea de pe burtă apare din cauza vârstei, a geneticii, a unui stil de viață nesănătos, a unor obiceiuri alimentare proaste, a faptului că nu faceți exerciții fizice regulate și a stresului. De fapt, o rezistență și o structură abdominală redusă duc, de asemenea, la dureri lombare, postură proastă și slăbire. Combinarea unei diete echilibrate cu yoga vă poate ajuta să scăpați de grăsimea de pe burtă. Care sunt cele 10 poziții de yoga care te vor ajuta:

1. Bhujangasana (Cobra Pose)

Aceasta este o postură excelentă de yoga pentru grăsimea de pe burtă, care îți tonifică mușchii abdominali și te ajută să slăbești.

Pașii implicați în Bhujangasana:

Întinde-te pe burtă cu brațele pe lângă tine pentru a începe această postură de yoga pentru reducerea burții.
Inspiră și adu-ți palmele sub umăr și ridică pieptul și capul de pe podea.
Privește spre tavan și ține poziția timp de 20-25 de secunde.

2. Navasana (Poziția bărcii)

Navasana asana yoga pentru a reduce grăsimea de pe burtă întărește și tonifică mușchii abdominali, ceea ce duce la pierderea în greutate.

Pașii implicați în Navasana:

Stai pe podea cu picioarele întinse pentru a începe această postură de yoga pentru a reduce grăsimea de pe burtă.
Ridicați genunchii și strângeți mușchii coapselor.
Ridicați încet picioarele de la sol pentru a face o formă de V cu corpul.
Păstrați coloana vertebrală dreaptă și brațele la înălțimea umerilor.
Țineți poziția timp de 10-12 secunde.

3. Shalabhasana (Poziția lăcustă)

Shalabhasana asana yoga pentru a reduce grăsimea de pe burtă îți întărește mușchii burții și arde grăsimea de pe burtă.

Pașii implicați în Shalabhasana:

Întindeți-vă pe burtă, cu brațele pe lângă corp.
Inspiră și ridică picioarele.
Întindeți mușchii abdominali și țineți poziția timp de 10-15 secunde.

4. Paschimottanasana (aplecare înainte în poziție așezată)

Paschimottanasana este una dintre cele mai bune asane pentru a reduce grăsimea de pe burtă care acționează prin întinderea burții și tonifierea mușchilor.

Pașii implicați în Paschimottanasana:

Pentru a începe această postură de yoga pentru a pierde grăsimea de pe burtă stai drept și întinde-ți picioarele.
Inspiră și ridică brațele încet.
Expiră și apleacă-te înainte pentru a atinge degetele de la picioare cu mâinile. Faceți acest lucru fără să îndoiți genunchii.
Atingeți-vă capul de coapse și încercați să vă țineți degetele de la picioare.
Rămâneți în această poziție timp de 20-30 de secunde.

5. Ustrasana (Poziția cămilă)

Ustrasana este una dintre cele mai bune asane yoga pentru grăsimea de pe burtă care oferă mușchilor abdominali o bună întindere.

Pașii implicați în Ustrasana:

Pentru a începe această yoga pentru a reduce burta, îngenunchează și arcuiește-ți încet trunchiul spre spate.
Folosește-ți brațele pentru a-ți ține gleznele și a-ți susține greutatea corpului.
Țineți poziția timp de 10-15 secunde.

6. Pawanamuktasana (postură de ușurare a vântului)

Printre cele mai bune asane pentru a reduce grăsimea de pe burtă, aceasta creează tensiune în zona abdominală care ajută la arderea mai multor calorii.

Pașii implicați în Pawanamuktasana:

Pentru a începe această yoga pentru a reduce grăsimea de pe burtă, întindeți-vă pe spate și îndoiți genunchii pentru a-i aduce pe abdomen.
Ridicați ușor capul și aduceți bărbia aproape de genunchi.
Țineți poziția timp de 10-15 secunde și reveniți la poziția inițială.

7. Setu Bandha Sarvangasana (Poziția podului)

Setu Bandha Sarvangasana este una dintre cele mai eficiente posturi de yoga pentru a reduce grăsimea de pe burtă, aceasta reduce dimensiunea burții prin întinderea mușchilor.

Pașii implicați în Setu Bandha Sarvangasana:

Întindeți-vă pe spate, cu brațele în lateral și tălpile pe sol.
Ridicați-vă ușor corpul, menținând tălpile pe sol.
Folosiți brațele pentru a vă echilibra corpul.
Țineți poziția timp de 10 secunde și coborâți.

8. Eka Pada Adho Mukha Svanasana (Poziția câinelui cu un singur picior cu fața în jos)

Aceasta este una dintre cele mai bune poziții de yoga pentru grăsimea de pe burtă care îți tonifică abdomenul ca nimic altceva.

Pașii implicați în Eka Pada Adho Mukha Svanasana:

Începeți această postură de yoga pentru grăsimea de pe burtă intrând în poziția de câine în jos.
Îndreptați încet un picior și ridicați-l spre tavan.
Țineți poziția timp de 15-20 de secunde, coborâți piciorul și repetați cu celălalt picior.

9. Kumbhakasana (Planca)

Aceasta este una dintre cele mai simple și cea mai bună yoga pentru grăsimea de pe burtă, care arde rapid grăsimea abdominală și îți tonifică mușchii.

Pașii implicați în Kumbhakasana:

Întinde-te pe burtă și ridică-ți corpul în timp ce îl echilibrezi pe brațele și degetele de la picioare îndreptate.
Îndreaptă-ți privirea în față și ține poziția timp de 40-45 de secunde.

10. Baddha Konasana (Poziția cizmarului)

Baddha Konasana este una dintre cele mai ușoare poziții de yoga pentru a pierde grăsimea de pe burtă care stimulează mușchii abdominali și îmbunătățește digestia.

Pașii implicați în Baddha Konasana.

Stați cu coloana vertebrală dreaptă, cu tălpile picioarelor îndreptate una spre cealaltă.
Împingeți-vă tălpile împreună și prindeți-le timp de 30-40 de secunde.

 

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro
Etichete: