Un advertorial SEO este o reclamă, sub forma unui editorial. Înainte, când internetul nu era așa dezvoltat, acest lucru se făcea prin metode față în față, cum ar fi furnizarea de broșuri ale produselor sau serviciilor.
SEO( Search Engine Optimization) este o tehnică utilizată de către specialiștii în marketing, rezultatele obținute ducând la o creștere a calității și a cantității traficului atras pe un anumit site prezent în motoarele de căutare, precum Google.
Advertoriale SEO vs Content marketing
Este esențial de înțeles faptul ca scrierea unor advertoriale nu este același lucru cu content marketing-ul. Advertorialele SEO sunt reclame. Sunt, de fapt, o modalitate de a evidenția, promova și aviza un produs sau un serviciu, în timp ce content marketing-ul este o modalitate de a scrie anumite articole și de a povesti despre produsele și serviciile unei companii. În content marketing, oamenii furnizează informații despre servicii și produse prin intermediul conținutului. Content marketer-ii postează link-uri pe blog sau articole pe anumite site-uri cu trimiteri către produsul sau serviciile respective. Atunci când un utilizator ajunge la postarea respectivă, el poate hotărî să deschidă link-ul extern pentru a afla mai multe despre acele produse sau servicii
Advertorialele SEO
Aproximativ 60% dintre materialele de pe Internet sunt de tip spam, de aceea, cu ajutorul unor algoritmi avansați se verifică fiecare link, de aceea, este important să crești încrederea utilizatorilor în site-ul tău.
Una dintre țintele unui advertorial SEO este de a atrage link-uri către un anumit site, de la alte site-uri, însă nu este singura așteptare legată de acesta. Un advertorial SEO pe un site foarte popular este realizat pentru a se clasifica bine în paginile de rezultate ale motorului de căutare.
Advertorialele nu sunt o transformare a reclamelor din ziare sau televiziune. Acelea sunt, de fapt, cel mai ușor mod de a face publicitate, pe când, un advertorial SEO este o modalitate foarte bună și eficientă pentru afacerile online.