Trustul de pe Pache Protopopescu, PRO TV, este implicat într-un scandal mediatic de proporții. Iată ce acuzații grave i se aduce, referitor la una dintre cele mai apreciate emisiuni care se află în grila de programe!
Scandal la PRO TV. Ce acuzațiii dure au primit producătorii emisiunii „Imperiul Leilor”
Pro TV se confruntă cu acuzații privind emisiunea din grila sa, „Imperiul Leilor”, care pare a fi orientată doar spre promovarea milionarilor care acționează ca jurați. Cu toate că acești jurați promit multe antreprenorilor în căutare de finanțare, în realitate, beneficiile acordate sunt rareori materializate. Una dintre primele persoane care a fost acuzată de acest comportament este Monica Cadogan, fost CEO al companiei Vivre Deco, care pare să nu-și fi onorat promisiunile făcute concurenților din cadrul emisiunii.
Scopul emisiunii „Imperiul Leilor” este de a sprijini tinerii antreprenori în dezvoltarea afacerilor lor. Acești antreprenori au ocazia să-și prezinte ideile și să obțină finanțare de la milionari celebri. Totuși, Monica Cadogan este acum în centrul unor acuzații că nu a respectat angajamentele pe care le-a făcut când a participat la emisiune. Potrivit investigației realizate de jurnaliștii de la Cancan, antreprenorii implicați nu ar fi primit nicio finanțare și ar fi fost utilizați mai degrabă ca unelte într-un spectacol care pare să aibă ca scop exclusiv promovarea milionarilor.
Unul dintre proiectele care ar fi trebuit să primească finanțare este Edomestic, o firmă specializată în servicii pentru animalele de companie. Atât Monica Cadogan, cât și Mohammad Murad, fondator și președinte al Phoenicia Hotels, ar fi făcut promisiuni de finanțare pentru acest proiect.
Investitorii emisiunii sunt acuzați că nu și-au respectat promisiunile
Cu toate acestea, deși cei doi milionari s-au pozat alături de antreprenorul care a conceput ideea, Andrei Găină, acesta nu a primit nicio investiție din partea lor. Andrei Găină a subliniat într-o declarație pentru Cancan că firma sa a reușit să progreseze doar prin resursele și eforturile proprii, nu datorită ajutorului promis de către investitori.
„Am evoluat, dar pe forțele noastre. Emisiunea este doar pentru promovarea investitorilor în proporție de 99 la sută. Nu am primit nicio finanțare. Nici vorbă. La fel cum au pățit și alți antreprenori. Ne-am mai întâlnit la diverse evenimente și sunt la curent cu tot.
Unii, după emisiune, au plecat în concedii, alții și-au luat mașini cu gândul că le vine finanțarea. Și acum sunt în mare belea. Singurul meu regret e că, dacă știam că așa se va întâmpla, jucam altfel cartea. Investitorii caută doar sa beneficieze, să lovească la capitolul imagine”, a declarat Andrei Găină, conform celor de la Cancan.
FOLDO este un atelier de design cu sediul în România, fondat de Nicolae Baciu în anul 2015, axat pe crearea de mobilier și jucării destinate copiilor. Cu toate că Monica Cadogan, o antreprenoare, ar fi făcut angajamente privind sprijinul financiar, pare că aceste promisiuni nu s-au materializat. Reprezentanții FOLDO au comunicat că promisiunile nu s-au concretizat. Cu toate acestea au subliniat că au reușit să găsească un investitor, care nu are însă nici cea mai mică legătură, cu emisiunea de la PRO TV.