Redactia.ro
Home » Monden » Cum te poți înscrie la emisiunea „Imperiul Leilor”, de pe Pro TV

Cum te poți înscrie la emisiunea „Imperiul Leilor”, de pe Pro TV

„Imperiul Leilor” este una dintre cele mai urmărite emisiuni ale momentului, iar cei care doresc să participe în viitor nu sunt deloc puțini. Șansa să-ți poți dezvolta afacerea cu ajutorul unui investitor este într-adevăr rară, așadar toți cei cu idei inedite nu ar trebui să ezite să participe. Înscrierea este foarte ușoară, iar în cele ce vor urma vă vom prezenta pașii necesari.

Cum te poți înscrie la emisiunea Imperiul Leilor, de pe Pro TV

Invitația celor de la Pro TV este un îndemn pentru persoanele cu multe idei, care până acum nu au avut șansa să se afirme. Nu există nicio limită atunci când vine vorba de ideile care pot fi acceptate și prezentate în fața juraților, așadar oricine poate ajunge să-și vadă visul devenit realitate.

„Ești creator, inventator sau antreprenor? Asta e șansa vieții tale. Ai curaj sau rămâi un visător? Oricât ar fi de mare, mică, bună sau nebună – vino cu ideea ta de business, înscrie-te și convinge-i pe investitorii noștri să creadă în visul tău. IMPERIUL LEILOR – Investește în tine!”, au scris cei de la Pro TV pe pagina lor de înscrieri.

Cei care doresc să se înscrie trebuie să aibă vârsta de peste 18 ani, să fie din România și să fie dispuși să apară în fața camerelor de luat vederi și să participe la filmări. Înscrierea se face online, accesând platforma oficială a emisiunii, unde va fi necesară. completarea unui formular, după ce au fost citite în prealabil documentele referitoare la termeni și condiții și confidențialitate.

Regulile pe care trebuie să le respecți dacă vrei să te înscri la emisiunea Imperiul Leilor, de pe Pro TV sunt următoarele:

– afacerile propuse investitorilor trebuie să pregătite din punct de vedere al actelor, iar acestea vor fi ulterior verificate

– concurenții susțin o prezentare de maxim 3 minute în fața investitorilor, prin care să le prezintă afacerea lor și să le solicite finanțarea ( o sumă de bani stabilită de concurent, care trebuie să le ofere investitorilor și un procent)

– pentru a-și promova afacerea, concurenții se pot folosi de materiale video, mostre de produs sau orice alte modalităti de prezentare pe care le consideră potrivite pentru a convinge investitorii și pentru a obține finanțarea

– concurenții trebuie să fie buni negociatori, o calitate esențială pentru domeniul afacerilor

– în cazul în care nu sunt mulțumiți de oferta primită, concurenții pot refuza investiția

– contactul dintre concurenți și investitori în afara platourilor de filmare este strict interzis

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro
Etichete: