Redactia.ro
Home » Monden » Florin Dumitrescu sare în apărarea colegului de breaslă Sorin Bontea. Ce crede bucătarul despre clienții veșnic nemulțumiți

Florin Dumitrescu sare în apărarea colegului de breaslă Sorin Bontea. Ce crede bucătarul despre clienții veșnic nemulțumiți

florin dumitrescu

Florin Dumitrescu, membru al juriului show-ului „Chefi la Cuțite” difuzat de Antena 1, a câștigat simpatia publicului prin dedicarea sa în domeniul culinar și prin numeroasele apariții televizate. Cu toate acestea, pe parcursul carierei sale, el a fost și supus criticilor din partea unor persoane. În special, el remarcă faptul că unii clienți care trec pragul restaurantelor unor bucătari celebri au așteptări nerealiste. Iată ce a avut de spus Florin Dumitrescu despre clienții veșnic nemulțumiți!

Ce crede Florin Dumitrescu despre clienții care sunt veșnic nemulțumit atunci când trec pragul restaurantului

Florin Dumitrescu a remarcat că mulți români care scriu recenzii online despre restaurantele conduse de bucătari celebri își propun să critice preparatele culinare.

„Când mai apari la televizor, iar oamenii vin la tine, la restaurant să mănânce, pretențiile lor sunt foarte mari. Există și o categorie care este croită să-ți arate că nu te pricepi. Am avut clienți care își spun ceva de genul: lasă, mă, că-l aranjez eu. A venit alături de alte 6-7 persoane și a început să zică: ce risotto e ăsta, mă? Din acest motiv nu mai ies la oameni, la masă”, a dezvăluit Florin Dumitrescu la podcastul moderat de către Otravă.

Florin Dumitrescu este ferm convins că oamenii care postează recenzii online sunt adesea subiectivi și pot afecta reputația unui restaurant în mod semnificativ prin cuvintele pe care aleg să le folosească.

Clienții nemulțumiți de serviciile unui restaurant vor lăsa recenzii, în timp ce oamenii mulțumiți, nu

Bucătarul este de părere că, în cazul în care există 201 clienți și doar unul singur este nemulțumit, recenzia va fi în general scrisă de acea persoană care nu a fost satisfăcută de mâncarea pe care a consumat-o, nu de unul dintre clienții mulțumiți de serviciile oferite.

„Într-o zi poți avea 201 clienți. Unul să fie nemulțumit de ce a găsit în farfurie și alți 200 satisfăcuți cu mâncarea primită. Cel care va scrie recenzia va fi nemulțumitul, în vreme ce clienții mulțumiți nu vor posta nimic”, a povestit Florin Dumitrescu, în cadrul aceluiași podcast.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: