Imagini de tot râsul din Gara de Nord fac înconjurul Internetului. Călătorii care ajung în cea mai mare gară a Capitalei trebuie să suporte valul de căldură, în ciuda faptului că spațiul este prevăzut cu aparate de aer condiționat. Halucinant este, însă, modul în care au fost acestea montate, care face să fie total ineficiente în lupta cu disconfortul termic.
Imaginile cu aparatele de aer condiționat din Gara de Nord a Capitalei circulă pe Internet în aceste zile. Călătorii au reclamat faptul că au fost amplasate greșit, astfel că nu ajută deloc la diminuarea disconfortului termic dat de valul de caniculă care se resimte în aceste zile.
Potrivit imaginilor de pe rețelele sociale, aparatele de aer condiționat din holul pe care sunt casele de bilete au fost montate cu partea exterioară la interior. Acest fapt face ca ele să nu funcționeze în mod corespunzător.
Imaginile cu aparatele de aer condiționat din Gara de Nord a Capitalei au devenit în scurt timp virale pe Internet.
Reacția CFR după imaginile din Gara de Nord
Imaginile din Gara de Nord au ajuns până la reprezentanții CFR, care nu au întârziat cu prima reacție.
Sucursala Regională CF București a transmis printr-un comunicat de presă că a cerut firmei care a montat aparatele să mute unitatea exterioară în afara clădirii.
„Referitor la modul de amplasare a aparatelor de aer condiționat, în holul caselor de bilete, din Gara de Nord, facem următoarea precizare:
Sucursala Regională CF București a solicitat firmei care a montat aparatele de aer condiționat în holul caselor de bilete, din Gara de Nord, să identifice în cel mai scurt timp o soluție corespunzătoare din punct de vedere tehnic și funcțional, pentru montarea unitătii exterioare în afara clădirii, intervenții care se vor executa fără costuri suplimentare.
Menționăm faptul că, personalul Garii de Nord a demontat aparatele de aer condiționat, acestea urmând să fie repoziționate corect, din punct de vedere tehnic si funcțional, de firma responsabilă, fără costuri suplimentare.
Aparatele de aer condiționat au fost achiziționate weekendul trecut, din surse proprii ale SRCF București, în vederea asigurării unor condiții optime pentru călătorii care optează pentru achiziția biletelor de călătorie direct de la casele de bilete.
Regretăm această situație și le adresăm scuzele necesare călătorilor, asigurându-i că încercăm să remediem această problemă în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul de presă al Sucursalei Regionalae CF București.