O nouă metodă de fraudă online! Clienţii unei bănci importante din România sunt posibile ţinte. Iată ce trebuie să faci!
O nouă metodă de fraudă online
Este important să fiți atenți la tentativa de fraudă în numele clienților BCR. Este posibil ca escrocii să încerce să vă contacteze prin telefon, e-mail sau alte mijloace și să se prezinte ca reprezentanți ai BCR sau ai altor bănci. Aceștia vă pot solicita informații personale sau financiare, cum ar fi numărul de card de credit, parola sau PIN-ul, sub pretextul unor probleme tehnice sau de securitate ale contului dvs.
Este important să fiți vigilenți și să nu oferiți niciodată informații personale sau financiare către persoane necunoscute sau către persoane care pretind că sunt reprezentanți ai băncii dvs. Dacă sunteți îngrijorați în privința securității contului dvs. sau aveți nevoie de ajutor în gestionarea contului dvs., contactați direct băncile dvs. prin numerele de telefon oficiale sau prin mijloacele de contact indicate pe site-urile lor web.
BCR: „Atacurile frauduloase și tentativele de phishing au crescut”
Iată anunțul făcut de reprezentanții BCR pentru clienții lor:
„În ultima perioadă atacurile frauduloase și tentativele de phishing au crescut.Totuși, dacă știi cum să le recunoști, datele tale personale vor fi în siguranță.Cum poți verifica un e-mail suspect? Uite ce ai de făcut
Verifică adresa de e-mail de pe care a fost trimis. Numele poate conține „BCR”, dar formatul oficial este exemplu@bcr.ro;Fii atent la exprimările deficitare și greșelile gramaticale;Nu deschide link-urile din e-mail. Nu îți vom solicita niciodată să îți actualizezi datele personale printr-un link și nu îți vom bloca sau dezactiva cardul fără un motiv întemeiat sau fără acordul tău;De reținut: BCR nu trimite emailuri cu subiectul și conținutul de mai jos.
Dacă te simți nesigur în în privința unei informații care pare să fie primită din partea BCR prin mail sau telefon, poți oricând să ne contactezi telefonic la *2227 să te asiguri că nu ești ținta unui atac fraudulos”