Redactia.ro
Home » Știri » Țeapă uriață la Lidl! O clientă a ajuns să plătească peste 300 de lei pentru ceva ce nu cumpărase

Țeapă uriață la Lidl! O clientă a ajuns să plătească peste 300 de lei pentru ceva ce nu cumpărase

În peisajul comercial actual, magazinele Lidl sunt cunoscute pentru ofertele lor atractive și pentru varietatea produselor disponibile la prețuri competitive. Totuși, nu toate experiențele de cumpărături sunt lipsite de incidente, așa cum demonstrează recenta experiență neplăcută a unei cliente din Cluj, care a povestit pe internet un incident surprinzător petrecut într-un magazin Lidl din România.

Femeia a decis să împărtășească detaliile frustrante ale vizitei sale la Lidl, în speranța de a avertiza alți clienți să fie mai vigilenți atunci când ajung la casa de marcat. Conform relatării sale, a achiziționat o simplă pungă de ardei dulci, dar a ajuns să plătească o sumă exorbitantă de 341 de lei pentru aceasta.

Cum a ajuns să fie păcălită o clientă la Lidl

După ce a terminat cumpărăturile, la casa de marcat, totalul afișat a părut neobișnuit de mare. Deși a avut o bănuială inițială că suma ar putea fi prea mare, nu și-a imaginat niciodată că ar putea fi vorba de o eroare atât de gravă. Abia când a ajuns acasă și a verificat bonul fiscal, a realizat că a fost taxată pentru 18 pungi de ardei în plus, deși achiziționase doar unul.

Revoltată de situația neașteptată, femeia a explicat că intenționează să se întoarcă la magazin pentru a cere lămuriri și a rectifica greșeala. A menționat că un astfel de incident nu este acceptabil și că va face tot posibilul pentru a se asigura că situația va fi rezolvată în mod corespunzător.

„Vreau să vă zic să aveți mare grija la magazinul LIDL de la IRA. Azi am pățit, uitați câte punguțe cu ardei mi-o bătut pe casă, 19 bucăți. Și eu am luat doar o singură bucată. Verificați bonul la ieșirea din magazin.

Noi nu am făcut-o și ne-am mirat de ce am plătit atâta, că nu am cumpărat nu știu ce. Ajungând acasă m-am uitat pe bon și am găsit cauza… Mâine mergem să lămurim situația, aveți grijă oameni buni! După ce totul e enorm de scump, ne mai și fac de bani cu intenție sau fără”, a scris clienta Lidl pe Facebook

Ce sfaturi a oferit femeia

Pe lângă povestirea propriilor peripeții, femeia a oferit și câteva sfaturi utile pentru alți clienți ai lanțului de magazine Lidl. A subliniat importanța verificării bonurilor fiscale înainte de a părăsi magazinul și a încurajat pe toți să fie mai atenți la detaliile tranzacțiilor efectuate la casele de marcat.

Acest incident subliniază nevoia de vigilența din partea consumatorilor, dar ridică și întrebări serioase privind procedurile de la casele de marcat și antrenamentul angajaților. În plus, subliniază responsabilitatea retailerilor de a asigura că greșelile, fie ele umane sau sistemice, sunt minimizate sau gestionate rapid și eficient.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: