Redactia.ro

A venit cu 7.000 de euro în Mamaia Nord, dar s-a oprit la berea din supermaket. „Fetele s-au bucurat…”

Mamaia Nord rămâne, an de an, destinația preferată a celor care vor să bifeze luxul, opulența și petrecerile exclusiviste. Aici vin vedetele, influencerii, oamenii cu conturi grase în bancă și gusturi scumpe. Însă, inevitabil, în acest decor strălucitor se mai strecoară și câțiva turiști dornici de aparențe, dar fără resursele necesare pentru a le susține.

Este și cazul unui tânăr din Pitești, devenit viral după ce s-a filmat în zona exclusivistă a stațiunii, susținând că a venit cu 7.000 de euro în buzunar, dar alegând să cumpere bere… de la Doi Pași. Povestea sa a stârnit zâmbete, ironii și controverse pe rețelele sociale.

Miliardar de carton în Mamaia Nord

În fiecare vară, Mamaia Nord atrage mii de tineri dornici de distracție, dar și de validare socială. Zona a devenit un simbol al luxului litoralului românesc, iar cluburile precum Fratelli, Nuba sau Breeze nu sunt doar locații de petrecere – sunt scene pe care se joacă roluri sociale. Aici, hainele, mașinile și sticlele de șampanie spun povești despre cine e cine.

În acest context, apariția unui tânăr cu look modest, dar declarații îndrăznețe, a atras imediat atenția. Filmarea în care acesta povestește despre bugetul său generos, în timp ce ține o bere cumpărată de la supermarket, a devenit rapid virală.

Tânărul din Pitești, vizibil entuziasmat, declară în fața camerei:
„Am venit cu 7.000 de euro și vreo 5.000 de lei. La club n-am mers, era un Profi aici jos, am fost la Profi, apoi ne-am întors la Doi Pași și a fost perfect. Fetele s-au bucurat, și-au luat o bere, le-a plăcut. Îți dai seama, acum, după posibilități, că nu toată lumea are. Rămânem până la șapte dimineața”.

Cu un ton relaxat și o atitudine degajată, el încearcă să transmită ideea că banii nu înseamnă totul, iar distracția nu trebuie să fie scumpă. Și totuși, între declarații și realitate există o discrepanță greu de ignorat. În timp ce afirmă că are mii de euro la el, evită intrarea în club și rămâne la petrecerea din parcare.

Pentru mulți, acest episod reflectă o realitate trist-amuzantă a litoralului românesc: dorința de a mima statutul social, chiar și cu buget de student. Berea la pet a devenit un simbol al „alternativelor” pentru cei care nu pot susține prețurile piperate din cluburile de lux, dar vor totuși să apară în peisaj.

În Mamaia Nord, o seară într-un club exclusivist poate ajunge ușor la mii de lei – doar o sticlă de prosecco sau un cocktail banal pot costa cât o zi de salariu minim. În acest context, soluțiile alternative apar: parcările se transformă în ringuri de dans, iar muzica de la boxele mașinilor ține loc de DJ.

Povestea tânărului din Pitești nu este un caz izolat. În fiecare sezon estival, Mamaia devine scena pe care se joacă o piesă cu decor de lux și personaje în căutare de validare. Unii își permit să plătească prețul biletului, alții doar intră în cadru pentru câteva secunde de „glorie” online.

Pe rețelele sociale, imaginea devine monedă de schimb. Nu mai contează cât ai, ci cât poți afișa. Un story cu fundalul unui club de fițe poate genera mai mult capital social decât o masă reală în acel club. Și astfel, apar „miliardarii de carton”, care mimează traiul de lux, chiar dacă bugetul lor spune altceva.

adsmedia.ro - Ad Network
Motocoasa Electrica Cu Acumulator
Cantar Smart Cu Aplicatie
Lampa Solara LED SIKS Cu Telecomanda
Lanterna de cap LED SIKS, Profesionala, Incarcare USB
Ghirlanda Luminoasa Decorativa SIKS
Feliator multifunctional EDAR® manual, 8 setari de grosime, alb/gri
Etichete: