Redactia.ro

Anunț important de la Hidroelectrica. Toți clienții sunt vizați! Ce se întâmplă între 23 și 31 octombrie

Hidroelectrica

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a transmis miercuri un anunț oficial care vizează toți clienții săi. Compania a precizat că, în perioada 23 – 31 octombrie 2025, va derula un amplu proces de modernizare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro.

În acest interval, plata cu cardul prin aplicație va fi temporar suspendată, au transmis reprezentanții companiei.

Plata cu cardul, suspendată temporar în aplicația iHidro

Potrivit comunicatului oficial, măsura este necesară pentru a implementa îmbunătățiri care vor crește viteza de procesare, siguranța tranzacțiilor și ușurința în utilizare.

„În interesul direct al clienților noștri și în linie cu angajamentul Hidroelectrica de a oferi servicii moderne, sigure și eficiente, compania derulează în perioada 23 – 31 octombrie 2025 un proces de up-gradare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro.

Ca urmare a acestor lucrări, funcționalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menționat. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației.

Modernizarea constantă a sistemelor noastre IT este o investiție în confortul și siguranța clienților. Dorim ca interacțiunea cu Hidroelectrica să fie simplă, intuitivă și adaptată nevoilor lor”, mai spun cei de la Hidroelectrica.

Potrivit Hidroelectrica, pe durata lucrărilor, clienții companie au la dispoziție alte variante pentru plata facturilor, care rămân active și funcționale:

  • Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”)
  • La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client
  • Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați
  • Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal

„Detalii complete despre aceste opțiuni pot fi consultate pe site-ul oficial al companiei: www.hidroelectrica.ro, la secțiunea furnizare energie. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și le mulțumim clienților pentru înțelegere și sprijin.

Prin aceste investiții în infrastructura digitală, Hidroelectrica continuă să își consolideze poziția ca furnizor de energie fiabil, orientat către client și dedicat calității serviciilor sale”, mai spun reprezentanții companiei, citați de economica.net.

Sursa foto: Arhivă

adsmedia.ro - Ad Network
Motocoasa Electrica Cu Acumulator
Cantar Smart Cu Aplicatie
Lampa Solara LED SIKS Cu Telecomanda
Lanterna de cap LED SIKS, Profesionala, Incarcare USB
Ghirlanda Luminoasa Decorativa SIKS
Feliator multifunctional EDAR® manual, 8 setari de grosime, alb/gri
Etichete: