Redactia.ro

Anunț important de la PPC, fostul Enel România, pentru perioada sărbătorilor de iarnă

Factura laa energie

Pe măsură ce ne apropiem de încheierea anului 2024 și începutul anului 2025, PPC Energie, cunoscut anterior sub numele de Enel România, aduce în atenția clienților săi o serie de modificări temporare ale serviciilor sale, esențiale pentru buna desfășurare a activităților în contextul sărbătorilor de iarnă și al actualizărilor tehnologice planificate.

Întreruperi programate și alternative pentru clienți

În perioada 30 decembrie 2024 până pe 5 ianuarie 2025, PPC Energie va efectua o serie de actualizări la sistemele sale informatice, parte a procesului de fuziune dintre PPC Energie și PPC Energie Muntenia. Aceste modificări vor afecta disponibilitatea unor servicii, inclusiv a aplicației myPPC, care va fi indisponibilă temporar. În timpul acestei perioade, site-ul www.ppcenergy.ro va fi, de asemenea, inaccesibil timp de două zile, pe 27 și 28 decembrie, pentru pregătiri preliminare.

Disponibilitatea asistenței pentru clienți

Chiar și în contextul acestei întreruperi, compania asigură că nu va lăsa clienții fără suport. Centrul de apeluri va fi deschis în zilele de 30 și 31 decembrie, precum și pe 3 ianuarie, operatorii fiind disponibili pentru a înregistra solicitările clienților. Răspunsurile vor fi furnizate începând cu prima zi lucrătoare următoare.

„În perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, o parte dintre serviciile noastre digitale, inclusiv aplicația myPPC, sunt doar parțial funcționale;
în zilele de 30, 31 decembrie 2024 și 3 ianuarie 2025, consultanții și operatorii din call centerul nostru pot prelua solicitări, urmând să revină cu răspunsuri în următoarea zi lucrătoare;
plățile se pot efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau prin transfer bancar și prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, iar plățile în numerar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025”, relatează RTV.

Opțiuni de plată în perioada actualizărilor

În ceea ce privește plățile, acestea nu vor putea fi procesate prin aplicațiile companiei în intervalul menționat. Totuși, clienții vor avea posibilitatea de a efectua plăți prin intermediul partenerilor bancari, transfer bancar sau prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay. În plus, o noutate binevenită este implementarea plăților prin POS în majoritatea magazinelor PPC Energie, oferind o alternativă convenabilă pentru cei care preferă să plătească factura direct.

Restabilirea serviciilor și recomandări pentru clienți

Serviciile PPC Energie sunt așteptate să revină la funcționalitate normală începând cu data de 5 ianuarie 2025. Clientilor li se recomandă să planifice din timp orice nevoie legată de serviciile PPC, să utilizeze alternativele de plată disponibile și să contacteze centrul de apeluri pentru orice urgență sau nelămurire.

PPC Energie își exprimă recunoștința pentru înțelegerea și cooperarea clienților săi în această perioadă esențială pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite și își reafirmă angajamentul de a asigura o tranziție cât mai lină și mai puțin inconvenientă pentru toți utilizatorii săi.

 

Sursa foto: Arhivă

adsmedia.ro - Ad Network
Motocoasa Electrica Cu Acumulator
Cantar Smart Cu Aplicatie
Lampa Solara LED SIKS Cu Telecomanda
Lanterna de cap LED SIKS, Profesionala, Incarcare USB
Ghirlanda Luminoasa Decorativa SIKS
Feliator multifunctional EDAR® manual, 8 setari de grosime, alb/gri
Etichete: