Home » Știri » Anunțul cercetătorilor! Acest spray banal ar ucide coronavirusul. În ce magazine se găsește

Anunțul cercetătorilor!

Cercetătorii britanici au descoperit un ingredient care poate ucide coronavirusul. Potrivit acestora, sprayurile împotriva țânțarilor poate ajuta în lupta cu SARS COV-2.

O echipă de oameni de știință britanici au descoperit că un spray folosit împotriva țânțarilor poate ucide noul virus care a ucis milioane de oameni din întreaga lume. Conform Știrile Protv, Ministerul Apărării din Marea Britanie a publicat un raport al oamenilor de știință, care arată că un spray, Mosi-guard alcătuit pe bază de Citriodiol, care este folosit de militarii britanici, poate ucide virusul.

Potrivit cercetătorilor, spray-urile care conțin Citriodiol nu stopează infecția, dar pot fi utile ca o măsură suplimentară de protecție.

Acest ingredient este o substanță din ulei de eucalipt, fiind foarte eficientă împotriva mai multor tipuri de virus, precum SARS. De aceea, acestea spary-uri au fost introduse în dotarea militarilor britanici la începutul epidemiei de coronavirus.

Directorul general al Citrefine, compania care produce această substanță, a precizat că Citrodiolul poatr combate infectarea cu coronavirus.

Apărarea a jucat o mare varietate de roluri în sprijinirea eforturilor de combatere a coronavirusului. Ne bucurăm că acesta este un alt exemplu de apărare a metodelor inovatoare de a proteja oamenii”, a spus ministrul Apărării, Jeremy Quin.

Citriodiol ucide coronavirusul

Echipa de oameni de științp care a descoperit că această substanță poate ucide virusul, a făcut parte din răspunsul Regatului Unit la coronavirus din februarie și a fost implicat în testarea noului virusului și a cercetat modul în care acesta supraviețuiește în diferite medii.

Citriodiol este foarte bun în respingerea multor specii de insecte mușcătoare și are o evidență dovedită a utilizării sigure. După mai multe studii clinice de laborator și de teren, Dr. Clarke a dovedit că această substanță este eficient pentru a preveni răspândirea febrei, a virusul West Nile și a bolii Lyme, și pentru a proteja împotriva virusului Zika.