Redactia.ro
Home » Monden » Care este planul de dietă a lui Meghan Markle. Ducesa de Sussex a renunțat la viicile culinare

Care este planul de dietă a lui Meghan Markle. Ducesa de Sussex a renunțat la viicile culinare

GALERIE FOTO (10) Care este planul de dietă a lui Meghan Markle (1)

Care este planul de dietă a lui Meghan Markle. După ce a devenit soția prințului Harry, fosta actriță a fost nevoită să-și schimbe întregul stil de viață. După ce a intrat în Familia Regală, Ducesa de Sussex a renunțat la viicile alimentare și a obținut un plan de dietă extrem de eficient. În prezent, Meghan este însărcinată în patru luni, urmând ca peste câteva luni să aducă pe lume cel de-al doilea copil al său, o fetiță.

Care este planul de dietă a lui Meghan Markle. Ducesa de Sussex a renunțat la viicile culinare

Care este planul de dietă a lui Meghan Markle. În urmă cu șapte ani renunța la cariera sa de actriță și devena Ducesa de Sussex, după ce a acceptat să se căsătorească cu prințul Harry. Încă de la începutul relației lor, Meghan a devenit o persoană importantă, iar toată atenția era îndreptată către ea. Fără doar și poate, Meghan este o icoană a frumuseții și a naturaleții. De-a lungul anilor a fost întrebată ce trucuri are pentru a fi întotdeauna atât de perfectă.

Acum este soție și mamă, iar peste câteva luni va aduce pe lume cel de-al doilea copil. Într-un interviu, ducesa de Sussex a declarat că bea apă fiebinte cu suc de lămâie pe stomacul gol, iar acest lucru a ajutat-o de multe ori atunci când era extenuată. De asemenea, înainte de a rămâne gravidă a doua oară, Meghan mânca un bol de fulgi de ovăz cu sirop de banane și agave, o salată cu proteine, suc verde și paste cu dovlecel pentru cina.

Însă cel mai important lucru în dieta sa a fost faptul că a renunțat la gluten. Soția lui Harry a declarat că dieta flexitariană i s-a potrivit cel mai vine. Această dietă este potrivită pentru persoanele care decide să devină vegane. Cu toate că a reușit să aibă un corp de invidiat, ducesa de Sussex a declarat că are o slăbiciune pentru vin și chipsuri.

Alimentele recomandate de Meghan

Așadar, femeile care vor să aibă un trup de invidiat sau să slăbească fără să se confrunte cu probleme de sănătate, soția lui Harry recomandă câteva alimente bune de consumat.

Alimente recomandate sunt fructele și legumele; pâină neagră; paste; cerealele: orez, quinoa, bulgur etc.; leguminoasele; oleaginoasele; lactatele vegetale îmbogățită cu lithothamne (alga marina bogată în calciu); ouale; uleiul de nuci, rapița, măsline; peștele slab și peștele gras de talie mică; carne slabă; zaharurile naturale: miere, sirop de agave etc.; lactatele de origine animală în cantități mici. De asemenea, fosta actriță are și câteva alimente de evitat, în atenția femeilor.

Alimente de evitat sunt  produsele procesate și semipreparate; cerealele îndulcite pentru micul dejun; pâinea albă; biscuiții, produsele de patiserie și cofetărie; carnea grasă (de miel, oaie, porc); mezelurile, peștele gras de talie mare (tonul, somonul etc.); zahărul rafinat; untul (cu excepția cazului când e consumat la micul dejun); brânzeturile grase; frișca și smântâna.

În 2019, Meghan a surprins pe toată lumea, după ce a slăbit miraculos la scurt timp după ce l-a născut pe Archie. „Sănătatea mea, starea mea de spirit, sentumentul pe care îl am după un antrenament, toate astea mă fac să mă așez pe saltea sau să mă duc la sală. Câteodată idea de mișcare ni se pare că sună îngrozitor, dar eu mereu îmi amintesc ce sentiment plăcut am după un antrenament. Euforică”, a declarant ducesa intr-un interviu.

Meghan Markle din nou insarcinataî