Redactia.ro
Home » Știri » Ce a pățit un bărbat din Iași când a vrut să își cumpere o ciocolată. Care este adevărul din spatele ofertei de la Kaufland

Ce a pățit un bărbat din Iași când a vrut să își cumpere o ciocolată. Care este adevărul din spatele ofertei de la Kaufland

Cele mai mari supermarketuri din România oferă vouchere de 10.000 de lei înainte de Paște! Descoperă ofertele colosale la Auchan, Kaufland și Lidl

Ieșeanul care a dorit să achiziționeze o ciocolată cu doar 1 ban de la Kaufland s-a confruntat cu o surpriză neașteptată atunci când a ajuns în magazin. În ciuda faptului că în aplicația lanțului de magazine era afișată o reducere considerabilă pentru produs, acesta nu a putut beneficia de ofertă.

De ce nu a putut să beneficieze de ofertă

Povestea a început atunci când ieșeanul s-a decis să cumpere o ciocolată cu cremă de caramel în greutate de 91,5 grame, care în aplicația de pe telefon îi apărea la prețul simbolic de 0,01 lei (1 ban). Oferta avea o valabilitate între 28 și 30 aprilie 2024, fiind disponibilă exclusiv pentru clienții posesori de card Kaufland.

Cu speranța că va obține produsul la un preț avantajos, ieșeanul a mers la magazin, dar a fost dezamăgit să constate că nimeni nu știa de ofertă. Niciunul dintre angajați nu a putut să îi ofere informații cu privire la ciocolată sau la voucherul de reducere. Ieșeanul s-a simțit înșelat și a decis să facă o reclamație la ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

După ce a căutat produsul la raft fără succes, a întrebat angajații magazinului, dar aceștia nu aveau cunoștință despre ofertă. Dezamăgit, s-a adresat punctului de informații, unde i s-a comunicat că sortimentul respectiv fusese deja vândut.

„Eu am căutat la raft ciocolata, însă nu am găsit nimic. Am întrebat și un angajat despre acest produs și el a spus că nu știe nimic, că ar fi luat și el. Consider că este o păcăleală. M-am adresat și la punctul info, mi-au zis că au fost, însă s-au dat toate.

Nu merită bătaia de cap cu chestiile acestea, până la urmă, o ciocolată de aia este 5 lei, însă m-am considerat înșelat. Am sunat și la Serviciul Clienți și mi-au spus cu nonșalanță să încerc și mâine. Am sunat și la ANPC, pentru a face o reclamație, însă nu mi-a răspuns nimeni la numărul afișat”, a precizat ieșeanul, potrivit BZI.

Bărbatul s-a simțit înșelat și vrea să faca reclamație

Ieșeanul a considerat că este vorba de o înșelătorie și a încercat să obțină ajutor și explicații de la Serviciul Clienți, dar fără succes. Neputând găsi o soluție satisfăcătoare la nivelul magazinului, a încercat să facă o reclamație la ANPC, însă nu a reușit să obțină un răspuns la numărul de contact afișat.

Această experiență nefericită ilustrează importanța comunicării clare și a respectării ofertelor și promisiunilor făcute către clienți. Este esențial ca magazinele să fie transparente în legătură cu promoțiile și să ofere suport clienților în rezolvarea problemelor sau neclarităților.

Dincolo de povestea specifică a ieșeanului care a întâmpinat dificultăți în achiziționarea ciocolatei la prețul redus, această situație poate evidenția mai multe aspecte legate de experiența consumatorului în magazinele de retail.

Este important ca magazinele să ofere canale eficiente de comunicare și rezolvare a problemelor pentru clienții nemulțumiți. În cazul ieșeanului, dificultatea de a obține ajutor sau răspunsuri de la Serviciul Clienți sau de la ANPC poate contribui la frustrarea și nemulțumirea acestuia. Prin urmare, magazinele ar trebui să ofere clienților modalități clare și eficiente de a raporta problemele sau de a cere asistență, în scopul de a îmbunătăți satisfacția și loialitatea acestora.

În final, această poveste subliniază importanța respectării promisiunilor făcute către clienți și a transparenței în relația cu aceștia. Într-o lume în care experiența clienților joacă un rol din ce în ce mai important în succesul afacerilor, magazinele trebuie să acorde o atenție deosebită comunicării corecte și respectului față de nevoile și așteptările clienților lor.

 

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: