Redactia.ro
Home » Știri » Ce salarii au angajații care lucrează la magazinele Armani din Europa

Ce salarii au angajații care lucrează la magazinele Armani din Europa

Marca Giorgio Armani, deținută și condusă de designerul fondator Giorgio Armani, și-a câștigat spațiul mult consacrat în industria modei prin designul său superior, temele și tendințele relevante. Acesta păstrează aura unui adevărat brand de lux. Mulți se întreabă acum ce salarii au angajații care lucrează la magazinele Armani din Europa.

Giorgio Armani – una din mărcile emblematice a modei mondiale

În 1965, Armani a început să lucreze ca designer la casa de modă Nino Cerruti, unde l-a întâlnit pe Sergio Galeotti. În 1975, Giorgio Armani a înființat compania împreună cu Galeotti. Fiind el însuși designer, Armani a realizat articole de îmbrăcăminte cu simțul său de estetică, frumusețe și lux, un simț care a atras elita societății.

Giorgio Armani, unul dintre cele mai cunoscute nume din industria modei

Giorgio Armani nu numai că a devenit unul dintre cele mai respectate și cunoscute nume de marcă din industria modei și a brandurilor de lux, dar este și una dintre cele mai apreciate companii de modă din lume.
Născut în orașul Piacenza din nordul Italiei, în 1934, Armani a urmat mai târziu cursurile facultății de medicină la Universitatea din Piacenza timp de doi ani, înainte de a pleca în serviciul militar. În timp ce se afla în permisie, Armani s-a angajat ca vitrinier la magazinul La Rinoscente din Milano, unde a ajuns până la un post de cumpărător, marcând astfel prima sa incursiune în lumea modei. În 1965, Armani a început să lucreze ca designer la casa de modă Nino Cerruti, unde l-a întâlnit pe Sergio Galeotti. În 1975, Giorgio Armani a înființat compania împreună cu Galeotti.

Giorgio Armani, totul despre designerul care și-a pus amprenta în modă la nivel global

Fiind el însuși designer, Armani a realizat articole vestimentare cu simțul său de estetică, frumusețe și lux, un simț care a atras elita societății. Este o companie privată, fondatorul Giorgio Armani fiind singurul acționar. Cu multe sub-branduri concepute sub marca umbrelă mamă Giorgio Armani pentru a răspunde nevoilor specifice ale diferitelor segmente de piață, a devenit una dintre cele mai puternice mărci de modă și de lux din lume. Marca se bazează pe 3 piloni: clasă, calitate și exclusivitate. Liniile sale de produse acoperă toate colțurile modei, inclusiv îmbrăcăminte, costume de baie, accesorii, parfumuri, cosmetice, ceasuri, ochelari, genți și pantofi pentru bărbați, femei și copii.
Giorgio Armani este foarte expansiv în Asia-Pacific, cu multiplele sale piețe de creștere viitoare pentru mărcile de lux. De exemplu, China îmbrățișează moda premium și produsele de lux într-un ritm tot mai alert, iar Giorgio Armani a fost unul dintre precursorii care a exploatat potențialul pieței. Între 2015 și 2018, cheltuielile locale ale consumatorilor chinezi de mărci de lux au contribuit la o creștere de două ori mai mare, în valoare absolută, decât cheltuielile lor în străinătate. Potrivit unui studiu realizat în 2018 de compania globală de consultanță în management Bain, 33% din piața globală de lux de 1,4 trilioane de dolari SUA este contribuția consumatorilor din China. Giorgio Armani a deschis magazinul său Emporio Armani lângă istoricul „The Bund” din Shanghai în 2004 și de atunci a deschis magazine în toată China.

Salariile de la Armani pentru fiecare funcție în parte

Salariul mediu la Armani variază de la aproximativ 40.834 de dolari pe an pentru un asociat de vânzări la 107.185 de dolari pe an pentru un director general. Salariul mediu pe oră la Armani variază de la aproximativ 19 dolari pe oră pentru un asociat de vânzări cu amănuntul la 42 de dolari pe oră pentru un director de vânzări.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro
Etichete: