Redactia.ro
Home » Știri » Ce se va întâmpla cu Lidl România în 2024. Ce anunț oficial a făcut compania

Ce se va întâmpla cu Lidl România în 2024. Ce anunț oficial a făcut compania

Cel mai iubit produs de români, din nou, la reducere

Lidl România a făcut un anunț important privind performanțele și angajamentele sale pentru anul calendaristic 2023. Compania a subliniat angajamentul său continuu față de susținerea producției locale și promovarea economiei românești, evidențiind impactul său semnificativ asupra comunităților locale și contribuțiile la bugetul de stat.

Performanțele financiare în 2023

În 2023, Lidl România a plătit statului român taxe în valoare de peste 2,2 miliarde de lei, dublu față de profitul realizat. Profitul net al companiei a fost de aproximativ 1 miliard de lei, iar cifra de afaceri a depășit 22,4 miliarde de lei net. Investițiile realizate au fost de peste 1 miliard de lei.

Cifra de 2,2 miliarde de lei achitată statului include TVA, impozitul pe profit, accizele și taxele pe proprietate plătite de Lidl. De asemenea, compania a contribuit cu peste 495 milioane de lei la contribuțiile și impozitele celor 12.000 de angajați. Alte 70 milioane de lei au fost direcționate către fondul de mediu, iar investițiile sociale în programe desfășurate cu societatea civilă au atins valoarea de peste 45 milioane de lei.

Comparativ cu anul 2022, când rata de profitabilitate a fost de 5,3%, în 2023 s-a înregistrat o ușoară scădere, rata fiind de 4,7%. În 2022, cifra de afaceri a Lidl România a fost de peste 18,5 miliarde de lei, iar profitul net a fost de aproape 1 miliard de lei.

„Prin activitatea sa, Lidl, în România, are un impact socio-economic semnificativ asupra comunităților locale, iar acest lucru se reflectă în toate ariile de dezvoltare: de la investiții în forța de muncă, la dezvoltarea parteneriatelor cu producători locali și contribuțiile la bugetul de stat prin taxe și impozite, până la sprijinul acordat societății civile”, spun oficialii Lidl într-un comunicat de presă, conform Wall-street.ro.

Colaborări și investiții locale

Lidl România continuă să prioritizeze extinderea colaborărilor cu producătorii locali. În 2023, compania a lucrat cu peste 465 de furnizori români pentru întreg sortimentul de produse. În total, Lidl a avut 3.536 de produse dezvoltate în colaborare cu furnizori locali și a disponibilizat peste 117.312 tone de legume și fructe românești la raft.

Pe lângă sprijinul pentru piața locală, Lidl România a facilitat exportul produselor furnizorilor români către magazinele Lidl din Europa, în valoare de peste 26 milioane de euro. Aceasta nu doar că sprijină producătorii locali, dar și promovează produsele românești pe piețele internaționale.

Investițiile sociale în valoare de 45 de milioane de lei au fost direcționate către diverse programe de protejare a mediului, educație, dezvoltarea serviciilor de urgență și dezvoltarea comunităților. Lidl România a format parteneriate strategice pentru a contribui la educație echitabilă și egalitate de șanse pentru copiii din România, precum și pentru a reduce nivelul de poluare cu plastic din mediul înconjurător.

Prin aceste investiții și parteneriate, Lidl România își demonstrează angajamentul față de responsabilitatea socială și dezvoltarea durabilă. Proiectele derulate au avut un impact pozitiv semnificativ asupra comunităților locale, îmbunătățind calitatea vieții și sprijinind dezvoltarea sustenabilă.

Ce se va întâmpla cu Lidl România în 2024

Lidl România își continuă angajamentul față de susținerea economiei românești și a comunităților locale. Compania și-a propus să continue investițiile și să își extindă colaborările cu furnizorii locali, contribuind astfel la creșterea economică și la dezvoltarea durabilă a României.

Planurile de extindere pentru 2024 includ deschiderea de noi magazine și creșterea portofoliului de produse locale. Lidl România își propune să investească în infrastructura logistică și în tehnologie pentru a îmbunătăți eficiența operațională și pentru a oferi servicii de calitate clienților săi.

Compania va continua să investească în programe de protejare a mediului și să susțină inițiativele de responsabilitate socială. Prin aceste eforturi, Lidl România își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate și față de dezvoltarea comunităților în care operează.

 

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: