Reprezentanții Raiffeisen Bank au lansat un semnal de alarmă cu privire la creșterea cazurilor de fraudă cibernetică din ultimul timp. Banca avertizează că o metodă comună folosită de escrocii cibernetici pentru a fura date personale și financiare este spoofing-ul.
Avertisment urgent pentru toți clienții Raiffeisen Bank. Reprezentanții instituțiilor bancare au avertizat la începutul anului 2025 că vor exista mai multe tentative de fraudă cibernetică după perioada sărbătorilor.
Avertisment urgent pentru toți clienții Raiffeisen Bank
Reprezentanții Raiffeisen Bank oferă câteva sfaturi esențiale pentru a-i proteja pe clienți de escrocheriile online. Aceștia le recomandă să fie atenți la apelurile telefonice care vin de la numere necunoscute și să nu folosească conturile lor pentru a plăti fără a ști cine este destinatarul.
În plus, este esențial ca mesajele și email-urile primite să fie examinate cu atenție, chiar dacă par să provină de la companii cunoscute, deoarece acestea pot conține informații false.
Reprezentanții Raiffeisen Bank îi mai sfătuiesc pe clienți să nu navigheze pe site-uri web suspecte, și asta pentru că hackerii cibernetici pot ascunde capcane în promoții, reduceri mari și cadouri gratuite.
Banca subliniază, de asemenea, importanța actualizarii parolelor cu regularitate.
“Ne folosim computerele si telefoanele pentru a lucra, a ne relaxa si a comunica cu cei dragi. Dar, pe masura ce lumea digitala se extinde, este esential sa fim atenti la riscurile de frauda online. Vrem sa ne asiguram ca fiecare client se bucura de servicii bancare sigure si de incredere,” transmit reprezentanții băncii, potrivit romaniatv.net.