Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » Comunicatele de presa si utilitatea lor in promovarea unui brand

Comunicatele de presa si utilitatea lor in promovarea unui brand

Cum sa faceti din promovarea noului dumneavoastra brand sau produs in mediul online, principalul instrument de luat in calcul, prin comunicatele de presa.

Chiar daca suntem obisnuiti sa ne gandim la comunicate de presa ca fiind strict note informative, acestea au capatat o forma mai moderna datorita mediului online. Acum, acestea sunt o modalitate de prezentare a unui brand si a serviciilor oferite. O metoda foarte utila prin care o marca noua raspunde singura unui interviu fictiv care vine din partea celor care nu au facut inca cunostinta cu aceasta.

Instrumente de comunicare online prin comunicate de presa

Lansarea unui brand nou pe piata anului 2022 se poate dovedi a fi o adevarata incercare. In fiecare zi din ce in ce mai multe marci noi apar pe internet. Peste noapte apar zeci de comercianti de haine, gadgeturi, produse de cofetarie sau accesorii, fapt care naste o intrebare, cum reusiti sa va lansati noul brand intr-o piata aproape saturata?

Raspunsul este unul simplu, cu ajutorul unei strategii de promovare online bine pusa la punct. O agentie SEO cu rezultate foarte bune in acest sens va poate ajuta foarte mult afacerea. Promovarea prin intermediul canalelor web nu este pentru Romania o noutate, insa acest lucru este din ce in ce mai greu de facut. Intr-un fel sau altul, aproape orice persoana din Romania are acces la internet. Fie ca detine un desktop, laptop sau smartphone, studiile arata ca tara noastra este in topuri atunci cand vine vorba de accesibilitate la web sau detinatori de gadgeturi. Fapt care face ca mediul online din Romania sa fie un canal foarte bun de generare a noilor clienti si de lansare a unui brand.

Facebook, Instagram sau Youtube sunt trei dintre cele mai importante retele sociale care pot fi folosite pentru a lansa un brand in mediul online. O pagina de Facebook bine pusa la punct care atrage zilnic vizitatori si fani, devine in timp principalul mod de interactiune a unui brand cu fanii sai.

  • Facebook este mai mult decat un simplu canal de marketing, este o modalitate prin care o marca poate comunica cu cei care o aprecieaza si ii poate informa pe acestia.
  • Youtube, este canalul prin care un brand poate sa ofere mai multe detalii despre produsele sale si sa explice in detaliu calitatile acestora.
  • Instagram poate face minuni atunci cand vine vorba de viralitate in mediul online.

Pe langa aceste canale de social media, un brand care se lanseaza in mediul online trebuie sa prezinte si un website bine pus la punct, dar si o prezenta in sfera de comunicate de presa. Astfel, pentru promovarea noului dumneavoastra brand sau produs, mediul online este principalul instrument de luat in calcul, in special, comunicatele de presa.