Multe persoane nu știu că pot obține băuturi și gustări gratuite în timpul sejurului lor la hotel. Există o metodă simplă și eficientă dezvăluită de o influenceriță, care poate fi aplicată de oricine pentru a avea parte de acest beneficiu suplimentar.
Cum poți să primești băuturi și gustări gratuite la hotel
În plin sezon de vacanțe, turiștii sunt mereu în căutare de modalități pentru a-și îmbunătăți experiența de călătorie. De multe ori, experiențele la hotel pot fi mixte, iar o notă de plată încărcată pentru gustările din minibar sau din camera de hotel poate fi un aspect neplăcut. Însă, există o metodă simplă care poate transforma sejurul într-unul mai plăcut, fără costuri suplimentare.
Tânăra influenceriță de pe TikTok, Julia, a dezvăluit că un apel telefonic și o atitudine politicoasă pot face minuni. Ea a povestit cum mama ei sună la hotel înainte de fiecare călătorie pentru a pregăti ceva special pentru ea, chiar dacă nu este vorba de o ocazie specială. Astfel, ea a primit adesea coșuri cadou cu gustări și băuturi gratuite.
„De fiecare dată când călătoresc, mama mea sună la hotel să facă ceva special pentru mine. Chiar dacă nu este, cum ar fi, o ocazie specială. Acum sunt în Vancouver, în călătorie de serviciu. Iar mama mea a sunat la hotel și i-a rugat să pregătească un mic coș cadou.
Uitați-vă la asta – literalmente de la mama mea – gratuit. Nu numai că am primit gustări gratuite, dar mi-au scris și o mică felicitare. Dacă tu sau mama ta nu sunați la hotel de fiecare dată când călătoriți, faceți ceva greșit”, a povestit Julia pe TikTok.
Cum procedează mama Juliei pentru a obține aceste beneficii
Într-un alt videoclip postat de Julia, mama ei explică mai detaliat cum procedează pentru a obține aceste beneficii. Ea subliniază importanța construirii unei relații cu persoana de la recepția hotelului. Procesul implică o conversație amicală și prezentarea unei cereri specifice.
„Le povestesc puțin despre mine și despre persoana căreia aș dori să-i trimit cadoul și văd dacă pot face ceva pentru a face sejurul puțin mai special pentru acea persoană. Nu primești dacă nu ceri”, a spus aceasta.
Metoda descrisă de Julia și mama ei a fost confirmată și de persoane care lucrează în industria hotelieră. Mulți angajați de la hoteluri au recunoscut că sunt mai dispuși să ofere gustări sau băuturi gratuite turiștilor care sunt politicoși și drăguți. Un comportament amabil și o cerere făcută cu tact pot face diferența în obținerea unor beneficii suplimentare.
Cazul Juliei nu este unic. Mulți alți turiști au reușit să obțină beneficii suplimentare urmând sfaturi similare. De exemplu, un alt turist a povestit cum a primit o sticlă de vin și un platou cu fructe proaspete după ce a sunat la hotel și a menționat că își sărbătorește aniversarea.
Alți turiști au primit upgrade-uri la camere mai bune sau acces gratuit la facilități precum spa sau piscină, doar pentru că au fost politicoși și au făcut o cerere. Aceste mici gesturi din partea hotelului nu numai că îmbunătățesc experiența oaspeților, dar și contribuie la loialitatea acestora față de brandul hotelier.




















