Redactia.ro
Home » Stil de viață » De ce apar coşmarurile. Ce poţi să faci ca să nu mai visezi urât

De ce apar coşmarurile. Ce poţi să faci ca să nu mai visezi urât

De ce apar coşmarurile. Ce poţi să faci ca să nu mai visezi urât

Ți se întâmplă deseori să te simți ca și cum noaptea ai mai trăi o dată? Ai atâta acțiune în visele tale încât te trezești cu mult mai obosit decât în mod normal?

Iată ce ar trebui să faci pentru a nu mai avea vise urâte pe timp de noapte.

1. Odihna mentală este primordială: încearcă înainte de somn cu cel puțin 30 de minute să îndepărtezi orice sursă de tehnologie de lângă ochii tăi.

Evită tableta, telefonul sau laptopul și încearcă să citești ceva fizic. Chiar dacă avem tendința să citim majoritatea cărților pe kindle sau tabletă, obiceiurile vechi sunt mai sănătoase.

2. Hrana înainte de culcare: ultima masă ar trebui să aibă loc cu mai mult de o oră înainte de culcare, pentru a evita supraalimentarea.

Digestia se va desfășura mai greu și întreg organismul va coopera la acest proces. Recomandat este să mâncați mâncăruri ușoare, însă nu salate simple care cel mai probabil vă vor balona.

3. Drama înainte de culcare: fie ea și în filmele de acțiune, fie în reportaje triste este recomandat să o evităm pe cât posibil. Iar aici ne reîntoarcem la punctul 1 care pare a fi unul dintre cele mai eficiente.

4. Dormitul cu televizorul pornit: dacă nu puteți adormi dintr-o dată, recomandat ar fi să va puneți ceva liniștitor pe fundal, nicidecum să lăsați televizorul pornit pe vreun film de acțiune, unde probabil se mai aud și resimt urme de violență.

Corpul le va percepe și va fi veșnic în stare de alertă. Este de înțeles că nu vă veți putea odihni.

Citeşte şi: Ce înseamnă când visezi șarpe – semnificațiile multiple ale visului

Ce înseamnă când visezi bani – Semnificația acestor vise

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro