Redactia.ro
Home » Stil de viață » De ce e bine sa mananci Humus. 8 beneficii pentru un organism de fier

De ce e bine sa mananci Humus. 8 beneficii pentru un organism de fier

De ce e bine sa mananci Humus.

De ce e bine sa mananci Humus. Multă lume consumă Humus, dar puțini știu, de fapt care sunt benficiile sale. Conform specialiștilor, este o mâncare tradițională arăbească, făcută din năut fiert, zdrobit și amestecat cu o pastă tahini, din seminte de susan. Care sunt beneficiile acestui aliment?

De ce e bine sa mananci Humus. 8 beneficii pentru un organism de fier

De ce e bine sa mananci Humus. Această mâncare este considerată este foarte bun pentru organism și are numerose beneficii. Humus este, de fapt, cuuvântul arăbesc pentru năut, care reprezintă baza acestui fel de mâncare. Acesta a apărut în Babilon, iar originea sa s-a pierdut pentru simplu fapt că există de mult timp. De-a lungul anilor de când oamenii îl consumă, năutuul a făcut înconjurul lumii. Cea mai simplă rețetă de humus implică fierberea și strivirea boabelor de năut. Pasta obținută se amestecă cu tahini, făcut din semințe de susan, cu ulei de măsline, usturoi și suc de lămâie. Humusul este un fel de mâncare extrem de versatil, putând fi amestecat și cu alte ingrediente.

8 beneficii ale humusului

În continuare vei afla 10 beneficii ale humusului pentru a avea un organism puternic:

1.Humusul ajută la digestie, fiind compus aproape în întregime din proteine, care ajută la trecerea mai ușoare al alimentelor prin tranzitul intestinal pentru rezolvarea problemelor digestive.

2.Humusul reduce riscul de boli cardiovasculare, pentru că are un conținut bogat de fibre, iar acest lucru reduce riscul de boli cardiovasculare.

3.Humusul reduce colesterolul. Potrivit specialistilor, năutul din Humus conține nutrienți care pot reduce colesterolul. Acesta are molibden (164% din doza zilnică recomandată!), mangan (86% din doza zilnică recomandată), acid folic (71% din doza zilnică recomandată), fibre (50% din doza zilnică recomandată), triptofan (44% din doza zilnică recomandată), proteine (29% din doza zilnică recomandată), cupru (29% din doza zilnică recomandată), fosfor (28% din doza zilnică recomandată), fier (26% din doza zilnică recomandată). Tahini furnizează în organism acizi grași esențială omega 3 și omega 6, plus alte benefice care curăță vasele de sânge și protejează inima.

4.Humusul reduce riscul formării chegurilor de sânge. Este bogat în vitaminele E și K, iar în Polonia s-a descoperit că două feluuri diferite năut sunt eficiente și în reducerea markerilor inflamatorii.

5.Humusul scade anemia. Conține fier care este un compus atât al năutului, cât și al susanului. Consumul de Humus ajută la refacerea nivelului de fier și reduce și previne anemia.

6.Humusul combate și previne cancerul. Năutul are trei elemente distincte care protejează în mod natural celulele de riscul de cancer, respectiv saponinenele. Studiile arată că, atunci când este consumat în cantități adecvate, humusul poate preveni cancerul datorită acestor compuși.

7.Humul ajută la pierderea în greutate. Un alt beneficiu al humusului este că ajută la pierderea kilogramelor. Acesta este cremos și are o aromă plăcută de nucă. Este plin de grăsimi mono nesaturate, cele mai multe fiind din pasta de tahini.

8. Humusul este bogat în antioxidanți. Năutul are mulți antioxidanți care au rolul de a reduce efectul negatic al radicalilor liberi produsi și de organism. Acest lucru va duce la o stare generală mai bună de sănătate.

Etichete: