Redactia.ro
Home » Știri » Dieta de 3 zile. Slăbești rapid cu aceste alimente sănătoase și sărace în calorii

Dieta de 3 zile. Slăbești rapid cu aceste alimente sănătoase și sărace în calorii

Dieta de 3 zile sau dieta militară cum mai este numită,  impune oamenilor să urmeze o dietă hipocalorică timp de 3 zile și apoi să revină la alimentația obișnuită timp de 4 zile. În primele 3 zile, dieta restricționează aportul zilnic de calorii la 1.400, 1.200 și 1.100 de calorii.

Este eficientă dieta de 3 zile?

Conform studiilor făcute de americani, sugerează că acestea pot fi eficiente în a ajuta oamenii să piardă în greutate pe termen scurt. Dietele cu conținut scăzut de calorii sunt cele care permit mai puțin de 1.000 de calorii pe zi. Este imposibil să se prevadă cantitatea de greutate pe care o va pierde o persoană pe o dietă restrictivă de 1 săptămână, întrucât toată lumea este diferită. Cu toate acestea, oamenii se confruntă adesea cu o creștere rapidă în greutate după oprirea uneia dintre aceste diete pe termen scurt, cu excepția cazului în care au pus la punct un plan pentru menținerea pierderii în greutate.

Planul de o zi de dietă

Mic dejun:

  • Cafea neagră, ceai sau apă

     

  • Jumătate de grapefruit

     

  • Toast, 1 felie

     

  • Unt de arahide, 1 lingură

Prânz:

  • jumătate de conservă de ton
  • Toast, 1 felie

     

  • Cafea neagră, ceai sau apă

Cină:

  • Morcovi, ½ cană

     

  • Broccoli, 1 cană

     

  • Înghețată de vanilie, ½ cană

     

  • Cafea neagră, ceai sau apă
  • 100g de carne de orice tip

Ce listă de cumpărături ar trebui să îți faci

Dacă dorești să urmezi dieta de trei zile, iată un exemplu de listă de cumpărături pentru a putea avea o alimentație echilibrată și bine calculată în baza dietei alese. Aceste alimente îți pot asigura hrama pentru cele trei mese pe zi timp de trei zile.

  • cafea sau ceai cu cofeină
  • un grapefruit
  • două banane
  • doua mere
  • pâine integrală de grâu
  • unt de arahide
  • ouă
  • trei cutii de ton
  • hot dog
  • o bucată mică de carne
  • fasole verde (proaspătă, congelată sau conservată)
  • cap mic de broccoli
  • morcovi
  • Biscuiți dietetici
  • brânză de vacă
  • o cantitate mică de brânză cheddar
  • inghetata de vanilie