Iată ce hipermarket din România renunță de tot la casieri și cum sunt afectați clienții.
Hipermarketul din România unde n-o să mai vezi niciun casier. Cum sunt afectați clienții
Un hypermarket cunoscut în România, unde foarte mulți români merg să își facă cumpărăturile, renunță la casieri, astfel că a început refacerea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți, ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei. Totodată, se încearcă astfel evitarea formării de cozi și reducerea timpului de așteptare la case.
Este vorba despre Auchan. Ca urmare a acestei decizii, clienții vor aștepta mai puțin timp la casele de marcat, care vor fi deschise în permanență. Totodată, angajații de la casele de marcat se vor îndrepta către o nouă meserie în cadrul companiei, cea de consilier. Ei vor acorda consultanță și suport clienților, a relatat Ziare.com.
Prin case rapide self check-out, după scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate.
În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din mai multe orașe mari din România sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei.
Potrivit companiei, peste 60% din încasările cumpărturilor se realizează la casele rapide self check-out. De asemenea, mai multe magazine din rețea înregistrează deja o utilizare exclusivă doar a caselor în care scanarea și plata produselor se fac în regim self check-out, potrivit sursei menționate mai sus.