Home » Monden » Jim Carrey critică dur gestul lui Will Smith la Premiile Oscar: „Am fost dezgustat. Ar fi trebuit escortat afară din sală”

Jim Carrey critică dur gestul lui Will Smith la Premiile Oscar: „Am fost dezgustat. Ar fi trebuit escortat afară din sală”

Jim Carrey critică dur gestul lui Will Smith la Premiile Oscar

Jim Carrey critică dur gestul lui Will Smith la Premiile Oscar. Celebrul actor Will Smith a șocat o lume întreagă după ce l-a pălmuit pe actorul de comedie Chris Rock. Jim Carrey a criticat dur gestul lui Smith, declarând că el l-ar fi dat în judecată.

Actorul Jim Carrey a criticat dur publicul hollywoodian care l-a aplaudat pe Will Smith în momentul în care acesta a câștigat Oscarul pentru cel mai bun actor. Carrey s-a declarat dezgustat de gestul lui Will Smith. Reamintim că actorul l-a lovit pe Chris Rock după ce acesta a făcut o glumă la adresa soției sale. „Am fost dezgustat. Am fost dezgustat de acele ovaţii în picioare. Hollywoodul este pur şi simplu lipsit de coloană vertebrală, în masă, şi am simţit că acel gest a fost un indiciu foarte clar că noi nu mai reprezentăm deloc un club cool.În locul lui (n.r. Chris Rock), eu aş fi anunţat în dimineaţa următoare că îl dau în judecată pe Will Smith pentru 200 de milioane de dolari, pentru că acea înregistrare video va rămâne disponibilă pentru totdeauna, va deveni omniprezentă”, a declarat Jim Carrepentru jurnalista Gayle King de la postul CBS.

Carrey este de părere că Will Smith nu trebuia să recurgă la acel gest, având în vedere că evenimentul a fost primit de milioane de oameni. „Acea insultă va rezista foarte mult timp. Este OK dacă vrei să strigi din public, să-ţi exprimi dezaprobarea sau să scrii ceva pe Twitter. Însă nu ai dreptul să urci pe scenă şi să pocneşti pe cineva direct în faţă doar pentru că acea persoană a spus nişte cuvinte. „Acea palmă a venit de nicăieri, pentru că în Will se petrecerea ceva în acel moment şi care l-a frustrat. Îi doresc numai bine. Nu am nimic împotriva lui Will Smith. A făcut nişte lucruri minunate, dar acela nu a fost deloc un moment bun. A umbrit momentul strălucitor al tuturor din acea seară. A fost un moment egoist” , a concluzionat actorul Jim Carrey.

Chris Rock, prima reacție după ce a fost lovit de Will Smith

Chris Rock a fost lovit de Will SMith pe scena Premiilor Oscar, în văzul a milioane de fani. Chris a oferit o primă reacție despre incidentul care a uluit Academia Americană de Film și opinia publică. Actorul a vorbit despre incident în cadrul unui spectacol pe care l-a susținut miercuri seara în Boston. El a spus publicului că a scris glumele pentru spectacol înainte de incident și că „încă procesez ceea ce s-a întâmplat”,. „La un moment dat o să vorbesc despre rahatul ăla. Va fi serios. Va fi amuzant, dar în momentul ăsta voi spune niște bancuri”, a spus comediantul în ovațiile publicului.

În timpul Premiilor Oscar, Will Smith s-a ridicat de pe scaun, a urcat pe scenă și l-a pălmuit pe Chris Rock după ce acesta a făcut o glumă la adresa soției sale, Jade Pinkett Smith. Ulterior, Smith a câștigat Oscarul, primul din cariera sa, pentru cel mai bun actor în rol principal pentru interpretarea tatălui jucătoarelor Serena și Venus Williams în filmul King Richard. Smith și-a cerut scuze în public față de Chris Rock după ce anterior își prezentase scuzele și față de Academia Americană de Film.