Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » Managerul unui restaurant, atac dur la adresa unei cliente care nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului. Ce reacție a avut femeia

Managerul unui restaurant, atac dur la adresa unei cliente care nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului. Ce reacție a avut femeia

GALERIE FOTO (2) Managerul unui restaurant, atac dur la adresa unei cliente care nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului

Managerul unui restaurant, atac dur la adresa unei cliente care nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului. O clientă a unui restaurant din Atlanta, Georgia, a avut parte de o surpriză șocantă din partea conducerii acestuia. Managerul braseriei a atacat-o dur pe aceasta pentru că nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului care a servit-o.

Managerul unui restaurant, atac dur la adresa unei cliente care nu i-ar fi lăsat bacșiș ospătarului. Ce reacție a avut femeia

Managerul unui restaurant a postat pe Facebook și Twitter o imagine cu o clientă, alături de un mesaj șocant. Acesta susține că femeia nu i-a dat bacșiș ospătarului care a servit-o. Mai mult, managerul de la Boner BBQ a declarat că Stephanie Stuck, ar fi criticat mâncarea pe care a primit-o la restaurant. Bărbatul i-a adresat clientei sale numeroase cuvinte jignitoare, luând de pe contul ei de socializare o imagine cu ea. Ulterior, Stephanie s-a apărat și a spus că i-a dat bacșiș ospătarului și că reacția jignitoare a restaurantului a venit după ce ea a postat o recenzie nefavorabilă, spunând că mâncarea nu era caldă.

La scurt timp, postările de pe pagina Boners BBQ legate de acest subiect au fost șterse, dar acestea au fost imortalizate. Pe pagina de Facebook a restaurantului scria: „NU SE dorește! (Stephanie S.) i-a lăsat chelneriței 0,00 bacșiș pe o filă de 40 USD după ce a primit o reducere Scoutmob. Dacă o vezi pe această femeie în restaurantul tău, spune-i să iasă afară…”, a fost mesajul postat de managerul restaurantului, alaturi de o poza cu Stephanie.

Stephanie S. Sursa foto Daily Mail

Stephanie Stuck a recunoscut că a scris o recenzie negativă la adresa restaurantului, fiind nemulțumită de mâncarea pe care a comandat-o. Femeia a mers împreună cu soțul ei pentru a-și sărbători ziua de naștere, la restaurantul Boners BBQ. Aceasta a folosit un cupon de reducere de pe un site, iar după ce a aplicat cuponul, masa a costat 30 de dolari. Cuplul a declarat că la plecare au lăsat 40 de dolari, 10 dolari fiind bacșișul pentru ospătărita. „Am comentat doar și am făcut o recenzie bazată pe experiența mea și răspunsul la aceasta a fost uimitor. A mă pune drept obiect de ridicol pentru asta este probabil cel mai bun exemplu despre cum să nu conduci o afacere.”, a fost reactia clientei.

Proprietarul restaurantului și-a cerut scuze

Ulterior, după ce situația a fost clarificată, proprietarul restaurantușui și-a cerut scuze și a spus că a fost extrem de stresat și suprasolicitat în acea zi. Mai mult, acesta a subliniat că mulți dintre clienții care vin la restaurantul său nu lasă bacșiș. Proprietarul le-a oferit cuplului o masă gratuită și și-a cerut scuze în mediul online.

Dragă, Stephanie S. – Ne pare foarte rău, a fost o mișcare prostească din partea noastră. Boners BBQ este pasiunea și viața mea. Vă rog să-mi dați ocazia să vă servesc din nou pe cheltuiala noastră – dacă nu, vă rog să-mi permiteți să vă restitui banii pe deplin, Cu stimă, Andrew Capron.„, a fost mesajul postat de proprietatul restaurantului.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: