Redactia.ro
Home » Știri » Pensionară din Galați, informată de furnizorul de apă că figurează ca fiind decedată. „Sunt vie și mă simt bine”

Pensionară din Galați, informată de furnizorul de apă că figurează ca fiind decedată. „Sunt vie și mă simt bine”

GALERIE FOTO (2)

O pensionară din Galați se confruntă cu o situație deosebit de neobișnuită, după ce a fost informată de operatorul de apă și canalizare din oraș că figurează ca fiind decedată. Cu toate că este în viață și dorește să-și plătească facturile, riscă să rămână fără apă, așa că a solicitat de urgență soluționarea acestei probleme.

Pensionară din Galați, informată de furnizorul de apă că figurează ca fiind decedată. „Sunt vie și mă simt bine”

Numele pensionarei din Galați este Anca Savin. Aceasta a relatat cum în ziua de 7 ianuarie, când este sărbătorită Boboteaza, s-a întors de la Biserică și a găsit în cutia poștală o înștiințare neobișnuită. Expeditorul era operatorul de apa și canalizare din orașul unde locuiește, care i-a transmis că este necesară prezența persoanei care locuiește la această adresă la sediul firmei, deoarece titulara (Anca Savin) a decedat. Această vizită era necesară pentru clarificarea situației contractuale, în caz contrar urmând ca furnizarea apei să fie sistată.

Femeia a rămas fără cuvinte când a citit aceste cuvinte, deoarece nu înțelege cum s-a ajuns în această situație. A moștenit casa unde locuiește de mai bine de 8 ani de la mama sa, iar proprietatea este pe numele său. Mai mult, a fost mereu atentă să-și plătească facturile la timp, menționând însă că a avut un consum destul de mic.

În cazul în care operatorul de apa și canalizare din Galați va decide în cele din urmă să-i sisteze furnizarea apei, nu știe ce va face, mai ales că ne aflăm în mijlocul sezonului rece.

„Cum e posibil așa ceva de la o instituție față de care mi-am plătit mereu datoriile? Sunt cu plățile la zi, poate au zis că dacă am consum mai mic, am murit? Cum să mor? Sunt vie și mă simt bine! Stau cu acte în regulă în casa pe care am moștenit-o de la mama mea, am certificat de moștenitor, contractul e valabil, încheiat pe numele meu, în 2013. Ce fac acum, dacă îmi taie apa în toiul iernii?”, le-a declarat Anca Savin jurnaliştilor de la Viaţa Liberă.

Răspunsul oferit de operatorul de apă și canalizare din Galați

După ce situația a fost explicată operatorului de apă și canalizare, reprezentanții au explicat cum s-a ajuns aici. În urma unei operațiuni de reactualizare a bazei de date, în locul CNP-ului doamnei Savin a apărut CNP-ul mamei sale, fapt ce i-a determinat să considere că a decedat. Și-au cerut scuze și au promis că nu vor exista întreruperi ale alimentării locuinței doamnei Anca Savu cu apă.

„Analiza situației a scos în evidență o regretabilă eroare în baza noastră de date, în care a rămas salvat, la preluarea contractului de către moștenitoare, CNP-ul persoanei decedate. Situația în cauza a fost clarificată cu titulara contractului, care a înțeles starea de fapt. Precizăm că Apă -Canal actualizează permanent baza de date privind clienții societății, în funcție de vechimea contractelor și a CNP-ului, pentru a se asigura că datele din contract ale utilizatorului nu au suferit modificări. Prezentăm scuze doamnei pentru situația creată”, se arată într-un comunicat transmis de operatorul de apă şi canalizare.

Etichete: