Într-o perioadă în care plățile cu cardul sunt din ce în ce mai răspândite, o mare bancă din România a întâmpinat probleme neașteptate cu tranzacțiile, incidentele fiind făcute publice recent. Tranzacțiile efectuate de clienții băncii au fost dublate, creând confuzie și neliniște în rândul utilizatorilor.
Plăți dublate la o mare bancă din România! Promisiunile instituției financiare
Conform raportului Wall Street, mai mulți clienți ai ING Bank au observat că plățile lor au fost dublate. Incidentul a fost discutat pe pagina de Facebook a băncii, unde clienții au scris comentarii la postările prin care ING își promova serviciile. Un client al băncii a scris:
„ING, căutați să remediați problema majoră pe care o aveți, prin care ați luat banii oamenilor de pe carduri. În cazul meu m-ați lasat și fără bani și dator, în condițiile în care mai aveam bani pe card. Acum nu mai am nici bani, pentru ca mi i-ați luat și am și sold negativ. Adică mi-ați luat si banii, m-ați făcut și dator.”
Răspunsul băncii
ING Bank a răspuns rapid la comentariile clienților, anunțând că situația a apărut din cauza unei erori independente de banca și că sumele dublate vor fi reversate pe conturile clienților începând cu data de 3 august. De asemenea, reprezentanții băncii au menționat că situația este generată și de comercianți, autorizând plățile.
„Situația a aparut din cauza unei erori independente de ING Bank. Toate sumele dublate urmeaza sa fie reversate pe conturile clienților începând cu aceasta dimineata (3 august, n.r.)”.
Sursa foto: Arhivă