Redactia.ro
Home » Știri » Produsul de la Lidl, adorat de toți românii. Apare la rafturi sâmbătă, 21 septembrie 2024, și are un super preț

Produsul de la Lidl, adorat de toți românii. Apare la rafturi sâmbătă, 21 septembrie 2024, și are un super preț

LIDL a reușit din nou să capteze atenția românilor cu o ofertă irezistibilă, care a făcut rapid vâlvă printre cumpărători. Este vorba despre un produs extrem de căutat, care a devenit favoritul clienților datorită prețului său accesibil și calității excepționale. Acum, acest produs este disponibil la raft sâmbătă, 21 septembrie 2024, și are un preț de 3,89 de lei. Retailerul mai are și alte oferte și promoții pentru români.

Produsul de la LIDL care costă doar 3,89 de lei

Lidl, unul dintre cei mai populari retaileri din România, aduce la ofertă un produs mult așteptat de către clienți. Începând de sâmbătă, 21 septembrie, produsul va fi disponibil pe rafturi la prețul de 3,89 de lei. Anterior, acest produs era rezervat doar celor cu bani, dar acum poate fi cumpărat la mai puțin de 4 lei. La Lidl, românii au la dispoziție o gamă largă de produse de igienă personală, haine, dar și de alimente.

În acest weekend, retailerul vine cu noi oferte pentru clienții săi. La unele produse, vorbim de reduceri de până la 40%, sumele finale fiind avantajoase.

Produsul adus în magazine este unul cunoscut, iar până acum puțin timp, puțini oameni și-l permiteau. Este vorba despre celebra șuncă de Praga, produsă de Pikpok.

Șunca de Praga, preferata românilor

Sâmbătă, 21 septembrie, produsul poate fi achiziționat cu 40% reducere, fiind inclus în oferta Super Weekend a magazinului. Clienții pot cumpăra 100 de grame de șuncă Praga la pretul de numai 3,89 de lei, în loc de 6,59, cât era înainte.

Totodată, Lidl are și alte produse la ofertă. Ppieptul de pui dezosat și feliat fără piele are un preț special. Acesta costă doar 13,99 lei, în loc de 16,49, fiind vorba despre o reducere de 15%. Lanțul de magazine mai aduce la raft astăzi și nuggets de curcan.

Aceștia pot fi găsiți la congelator, la un preț special, fiind reduși cu 40%. Produsul poate fi cumpărat pentru doar 10,99 lei, în loc de 16,99 lei, cât era înainte. Tot în magazinele Lidl, în weekend-ul 21-22 septembrie, strugurii negrii sunt reduși cu 33%, un kilogram având un preț de 5,99 lei.

De asemenea, un produs de care toți românii au nevoie în locuință este disponibil la pretul de doar 7,99 lei. Este vorba despre rola de bucătărie de la Pufina, aceasta având un stoc limitat în magazinele din țară.

LIDL este cunoscut pentru campaniile sale de reduceri

care adesea generează un interes crescut din partea publicului Această strategie a fost aplicată cu succes de-a lungul timpului, atrăgând clienții în magazine și determinându-i să cumpere produse pe care, altfel, poate nu le-ar fi achiziționat.

Campaniile de acest tip nu doar că atrag atenția, dar creează și un sentiment de urgență – consumatorii simt nevoia să cumpere cât mai repede pentru a nu pierde ocazia. Prin aceste oferte, LIDL a reușit să își construiască o reputație de retailer care oferă produse de calitate la prețuri accesibile.

Șunca Praga este un exemplu perfect al modului în care magazinul reușește să atragă clienți prin oferte tentante și produse de calitate. Ofertele limitate, cum este cea pentru șuncă, generează adesea un comportament de tip „cumpărare compulsivă” în rândul consumatorilor. Aceștia sunt tentați să cumpere mai mult decât ar fi făcut-o în mod normal, doar pentru a profita de reducerea temporară.

De asemenea, aceste campanii au un impact direct asupra modului în care cumpărătorii își gestionează bugetele. Mulți își planifică achizițiile în funcție de ofertele disponibile, ceea ce poate duce la economii semnificative pe termen lung.

adsmedia.ro - Ad Network
O lovitură zdrobitoare contra ciupercii!
Sunteți sigur de sănătate dvs.? Verificați-vă simptomele!
In loc sa il inlocuiesc, m-am schimbat cu el!
Imi pare foarte rau ca am aflat atat de tarziu despre crema asta. Adio Varicele!
Ca să tratați diabetul, trebuie să...
Minus 15 kg pe lună + stop efect
Etichete: