Redactia.ro

Vești bune pentru cinefili! Serialul-fenomen revine pe Netflix cu sezonul 2

Netflix

Serialul „Wednesday”, care a cucerit inimile fanilor Netflix la nivel global, se pregătește de un nou sezon. După un debut spectaculos, producția creată de Tim Burton a fost confirmată pentru un al doilea sezon, spre bucuria iubitorilor de seriale.

„Wednesday” a reușit să se impună ca un fenomen cultural curând după lansarea sa pe Netflix, plasându-se în topul celor mai vizionate seriale din platformă timp de peste 20 de săptămâni.

Seria a explorat viața lui Wednesday Addams, fiica emblematică a Familiei Addams, într-o manieră proaspătă și intrigantă, acumulând peste 252 de milioane de ore vizionate și dominând clasamentele în 93 de țări.

Serialul-fenomen revine pe Netflix

Primul sezon al serialului a fost filmat în România, în locații pitorești precum Castelul Cantacuzino și Universitatea Politehnica din București, contribuind la atmosfera unică a producției. Din păcate, pentru cel de-al doilea sezon, producția s-a mutat în Irlanda din cauza unor dificultăți întâmpinate de echipa de producție în România. Acest lucru a fost confirmat de Netflix, care a menționat că actorii sunt deja pe platourile de filmare în noua locație.

Sezonul doi al „Wednesday” va fi structurat în două capitole, primul purtând titlul „Suferința continuă”. Scenariul va fi opera lui Alfred Gough și Miles Millar, iar regia va fi semnată, ca și în sezonul anterior, de Tim Burton. Cu toate că nu a fost încă stabilită o dată oficială de lansare, se speculează că noul sezon ar putea fi disponibil pe Netflix în jurul sărbătorii de Halloween, păstrând astfel tradiția.

Cine va face parte din producția sezonului 2

Distribuția îl include și pe Victor Dorobanțu, actorul român care îl interpretează pe Thing, mâna dreaptă a lui Wednesday. Prezența sa a adus o notă autentică primului sezon și a fost foarte apreciată de critici. Deși George Burcea, un alt actor român, a apărut în primul sezon, se pare că nu va fi prezent în cel de-al doilea.

Inovativ, Netflix a integrat platformele de social media în strategia de promovare a serialului. Thing, personajul interpretat de Dorobanțu, a devenit activ pe TikTok, unde oferă fanilor o privire în culisele serialului și detalii despre noii membri ai distribuției. Această strategie de marketing interactiv contribuie la menținerea interesului fanilor și la creșterea anticipației pentru noile episoade.

adsmedia.ro - Ad Network
O lovitură zdrobitoare contra ciupercii!
Sunteți sigur de sănătate dvs.? Verificați-vă simptomele!
In loc sa il inlocuiesc, m-am schimbat cu el!
Imi pare foarte rau ca am aflat atat de tarziu despre crema asta. Adio Varicele!
Ca să tratați diabetul, trebuie să...
Minus 15 kg pe lună + stop efect
Etichete: