Redactia.ro

PPC anunță schimbări importante pentru toți clienții! Modificări la emiterea facturilor în perioada următoare

ppc

PPC, unul dintre cei mai mari furnizori de energie din România, a transmis un anunț esențial pentru toți clienții săi. Compania informează că modul de transmitere a indexului autocitit și procesul de emitere a facturilor au fost actualizate, ceea ce poate duce la modificări ale datei la care este emisă factura și la eventuale întârzieri în perioada de tranziție.

PPC anunță schimbări importante pentru toți clienții

Potrivit companiei, sistemul a fost ajustat pentru ca facturile să reflecte mai exact consumul real, reducând diferențele dintre facturile lunare și cele de regularizare.

Ce se schimbă pentru clienți:

  • Data emiterii facturii se poate modifica.

  • În perioada de tranziție pot apărea întârzieri la emiterea facturii.

  • Prima factură emisă după schimbare poate acoperi o perioadă mai lungă de consum, de 30–60 de zile.

  • După finalizarea tranziției, facturile vor fi emise lunar, conform noului calendar.

Actualizarea sistemului are ca scop reducerea diferențelor dintre consumul real și cel estimat. Facturile viitoare vor fi calculate pe baza indexului citit de operator, a autocitirii făcute de client sau pe baza convenției de consum, acolo unde indexul nu este transmis.

Cum poți transmite indexul

  • Aplicația myPPC: myppc.ppcenergy.ro – secțiunea Index

  • Telverde: 0800 07 07 01 (gratuit)

  • Call center: 021 99 77 (tarif normal), program L–V, 08:00–20:00

  • Platforma distribuitorului (dacă permite transmiterea autocitirii)

Factura va continua să fie livrată prin poștă, SMS sau e-mail, în funcție de opțiunea stabilită în contract.

Regularizarea consumului va fi realizată:

  • cel târziu o dată la 3 luni pentru clienții casnici;

  • cel târziu o dată la 6 luni pentru clienții noncasnici.

PPC precizează că, în lipsa unui răspuns din partea clienților, modificările sunt considerate acceptate automat.

Compania deservește aproximativ trei milioane de clienți casnici și business și rămâne unul dintre cei mai importanți furnizori de energie din România.

„Suntem siguri că vrei ca factura ta de gaze naturale să reflecte cât mai fidel consumul din luna respectivă, iar facturile de regularizare să nu mai arate diferențe mari față de plățile anterioare. Și noi, echipa PPC Energie, furnizorul tău de gaze naturale, vrem același lucru.

De aceea, am lucrat pentru a îmbunătăți modul de transmitere a indexului autocitit și de emitere a facturii. Mai exact, am actualizat perioada de transmitere a indexului. Ajustarea a fost făcută pentru a corela transmiterea indexului cu programul de citire al distribuitorului din zona ta.

Astfel, valoarea facturilor tale va fi mult mai apropiată (sau chiar egală) cu consumul tău efectiv din perioada de facturare, iar eventualele facturi de regularizare nu vor mai arăta diferențe mari față de plățile anterioare.

Este posibil ca, în urma acestei modificări, data de emitere a facturii tale să se schimbe. Pot exista și întârzieri la emiterea facturii în perioada de tranziție, iar prima factură emisă poate include o perioadă de consum mai lungă, de aproximativ 30–60 de zile.

După această etapă de tranziție, facturile vor fi emise lunar, conform noului calendar stabilit.

Noua perioadă de transmitere a indexului autocitit se va regăsi în tabelul anexat notificării.

Poți transmite indexul prin canalele obișnuite:

  • Aplicația myPPC: myppc.ppcenergy.ro, secțiunea Index
  • Telverde: 0800 07 07 01 (gratuit)
  • Call center: 021 99 77 (tarif normal), L-V: 08:00–20:00
  • Pe platforma distribuitorului, poți să verifici dacă acesta permite transmiterea indexului autocitit și prin ce modalități

Factura se va emite lunar, pe baza indexului citit de către operatorul de distribuție, autocitit de către tine sau estimat în convenția de consum. O vei primi fie prin poștă, fie prin SMS/e-mail, în funcție de opțiunea aleasă în contractul tău.

Emiterea facturii are loc după încheierea perioadei de autocitire, iar această perioadă este menționată pe factura de gaze naturale.

Prin urmare, consumul tău de gaze naturale se facturează în kWh, pe baza citirii operatorului de distribuție, a autocitirii de către tine sau, în lipsa acestora, pe baza convenției de consum.

Dacă apar diferențe între consumul real și cel estimat, vom efectua regularizarea în prima factură emisă după citirea contorului, regularizarea având loc cel târziu o dată la 3 luni, în cazul în care ești client casnic, sau o dată la 6 luni, în cazul în care ești client noncasnic.

În lipsa unui răspuns din partea ta, vom considera că modificările prezentate sunt acceptate în mod tacit și își produc efectele conform celor comunicate”, au transmis reprezentanții PPC, citați de profit.

Sursa foto: Arhivă

adsmedia.ro - Ad Network
Motocoasa Electrica Cu Acumulator
Cantar Smart Cu Aplicatie
Lampa Solara LED SIKS Cu Telecomanda
Lanterna de cap LED SIKS, Profesionala, Incarcare USB
Ghirlanda Luminoasa Decorativa SIKS
Feliator multifunctional EDAR® manual, 8 setari de grosime, alb/gri
Etichete: