Redactia.ro
Home » Stil de viață » 5 probleme frecvente care apar la Dacia Logan. Cum se pot rezolva rapid, fără costuri mari

5 probleme frecvente care apar la Dacia Logan. Cum se pot rezolva rapid, fără costuri mari

Dacia Logan

Dacia Logan își păstrează poziția de lider în rândul clienților care au cumpărat și înmatriculat mașini noi în 2020. Cu toate acestea, cel mai popular brand în România a vândut cu 31,38% mai puține unități în perioada ianuarie-iunie 2020 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cei care au cumpărat Dacia Logan s-au confruntat cu destule probleme tehnice, iar unele sunt chiar minore. Cea mai mare problemă pe care o are Dacia Logan este la caroserie, mai ales la mașinile din prima generație. Vopseaua care s-a folosit este de proastă calitate astfel încât rugina apare după vreo trei ani, mai ales dacă nu obișnuiești să ai grijă de automobil.

Pe lista pieselor cu probleme sunt incluse și farurile. Problema ține de calitatea extrem de proastă a plasticului din care sunt făcute. În timp, farurile ajung să se mătuiască din cauza căldurii și a pulberilor din atmosferă pe care le ia în plin în timpul deplasării cu viteză. La modelele Dacia Logan din generația a doua se pare totuși că sunt ceva mai durabile. Se recomandă un polish o dată pe an, care costă în jur de 100 lei, și aplicarea unei folii de protecție pe far.

Ce piese pe partea de mecanică se strică la Dacia Logan

La nivel de mecanică, piesele care se strică cel mai repede sunt bieletele de direcție, iar asta se întâmplă din cauza gropilor. La Dacia Logan este piese sunt foarte sensibile. Din fericire, nu costă prea mult. Prețul pornește de la 18 – 20 de lei.

Motorașul pas cu pas de la clapeta pentru accelerație. Spre deosebire de vechile Dacii, la Dacia Logan, accelerația este electronică, nu pe cablu. Problema că acea clapetă de accelerație conține un motoraș pas cu pas care e de proastă calitate. Când se strică, ai să simți trepidații la ralanti sau moare motorul când decelerezi. Prețul poate sări de 100 de lei.

Mulți șoferi au mai avut probleme și cu senzorul de viteză, care nu mai indică pe vitezometru viteza reală și este o mare problemă. La 90 km/h arată că ai 45 km/h, iar când mergi cu 120 km/h îți poate arăta că ai 170 km/h. Poți lua amenzi usturătoare din cauza asta dacă te prinde radarul. Aici, prețul se învârte în jurul a 40 de lei.

Loading...