O femeie a mers la cumpărături într-un supermarket din Iași și și-a ales o bucată de crap eviscerat. Din păcate, ajunsă acasă, a constatat ce cumpărase de fapt. Femeia dorește să depună plângere la Protecția Consumatorului pentru ca nimeni să nu mai pățească așa ceva.
A vrut să cumpere un crap de la supermarket
Nicoleta Pasalău a mers la supermarketul din apropierea casei sale pentru aprovizionare. De bună credință, a rugat angajatul de la raionul de pește să-i cântărească o bucată de crap eviscerat. De-abia când a ajuns acasă cu cumpărăturile și-a dat seama că produsul cumpărat, pe care dăduse 40 de lei, era, de fapt, stricat.
“Astăzi (n.r.- 18 decembrie 2021). Crap eviscerat, luat din galantar și ambalat în hârtie cerată să nu cumva să simți mirosul! Despre interior, cuvintele sunt de prisos… Fiind sâmbătă, nu găsesc pe nimeni la Protecția Consumatorilor. Păstrez pozele în care se observă data și detaliile despre produs, urmând să le prezint în cursul săptămânii. Să știți că mai erau vreo trei bucăți. Poate sunteți norocoși și le ocoliți! Bravo, bani să iasă!”, susține ieșeanca nemulțumită, potrivit bzi.ro.
Femeia trage un semnal de alarmă
Nicoleta nu-și dorește despăgubirea, însă dorește să nu mai aibă parte de astfel de experiențe. Ea spune că totul s-a petrecut pe repede înainte în magazin și că n-a putut observa că e ceva în neregulă cu peștele dorit. “Nu am putut vedea pe interior. Vânzătoarea l-a luat în viteză și l-a ambalat. Când am desfăcut pachetul acasă mi-a atras atenția mirosul, apoi aspectul”, explică Nicoleta Pasalău.
După cum era de așteptat, postarea ei din mediul online a stârnit nenumărate reacții, oamenii fiind nemulțumiți să audă de pățania femeii.