Utilizatorii serviciilor Enel trebuie să se pregătească pentru o serie de schimbări importante legate de modalitățile de accesare a serviciilor online. Reprezentanții companiei au anunțat că site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor fi indisponibile temporar începând cu data de 9 aprilie, în contextul pregătirii pentru lansarea noului site și a noii aplicații mobile.
Tranziția către PPC Energy
De la data de 10 aprilie, vizitatorii vechiului site enel.ro vor fi redirecționați automat către noua platformă online www.ppcenergy.ro. Acest pas marchează tranziția către noua identitate digitală a companiei, PPC Energy, care își propune să ofere utilizatorilor o experiență îmbunătățită și mai multe funcționalități.
Noua aplicație Web și mobilă myPPC
Tot începând cu 10 aprilie, clienții vor avea la dispoziție noua aplicație web myPPC, accesibilă la adresa myppc.ppcenergy.ro, destinată să înlocuiască vechea aplicație MyEnel. Noua aplicație mobilă myPPC va fi disponibilă pentru descărcare în zilele următoare atât pentru utilizatorii de Android, cât și pentru cei de iOS, promițând o navigare simplă și acces facil la serviciile companiei.
Contact și modalități de plată
Adresele de e-mail pentru contact cu compania se vor schimba în concordanță cu noua identitate. Astfel, clienții PPC Energie Muntenia vor putea trimite solicitările la contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, în timp ce pentru PPC Energie adresa de contact va fi contact-energie@ppcgroup.com.
Serviciul de relații cu clienții va putea fi contactat la numărul de telefon 021.9977, cu tarif normal, apelabil atât din România, cât și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00.
Modalitățile de plată rămân diversificate, oferind opțiuni precum plata online, direct debit, transfer bancar sau plata în numerar prin intermediul automatelor de plată self-pay. Acestea sunt disponibile în magazinele PPC Energie din diverse locații, precum și în rețelele de magazine partenere.
Ce înseamnă aceste schimbări pentru utilizatori
Aceste modificări vin în contextul unei strategii de îmbunătățire a serviciilor digitale oferite clienților PPC Energy. Compania își reînnoiește angajamentul de a oferi soluții accesibile și eficiente pentru gestionarea serviciilor de energie, încurajând utilizatorii să exploreze noile platforme și să beneficieze de funcționalitățile îmbunătățite. Schimbarea marchează începutul unei noi ere digitale pentru PPC Energy, cu scopul de a îndeplini și depăși așteptările clienților săi.