Redactia.ro
Home » Știri » Cât câștigă influencerii din România? Vedetele au vorbit despre sumele încasate

Cât câștigă influencerii din România? Vedetele au vorbit despre sumele încasate

Indemnizație pentru văduve 2024: Cum să obții suma de 3.500 de lei lunar

Cât câștigă influencerii din România? Vedetele au vorbit despre sumele încasate. Iată detaliile!

Cât câștigă influencerii din România

Influența mediului online a crescut exponențial în ultimii ani, iar odată cu aceasta a explodat și fenomenul influencerilor. Acești creatori de conținut digital au devenit vedete în mediul online, iar veniturile lor au ajuns să rivalizeze cu cele ale unor persoane care muncesc în domenii tradiționale. Într-un articol recent, vedetele din România au dezvăluit cât câștigă un influencer în țara noastră.

Influencerii au schimbat radical modul în care interacționăm cu internetul și social media. Cu fiecare postare pe platforme precum YouTube, Facebook sau Instagram, ei atrag mii sau chiar milioane de privitori și susținători. Ceea ce părea o pasiune sau o activitate amuzantă s-a transformat într-o industrie în toată regula, cu venituri considerabile.

Potrivit analizelor recente, un influencer din România poate câștiga sume considerabile dintr-o singură postare sau videoclip. De exemplu, un singur videoclip încărcat pe YouTube sau o postare pe Facebook pot aduce influencerului câștiguri lunare comparabile cu salariul unui angajat al unei corporații într-o lună întreagă.

Vedetele au vorbit despre sumele încasate

Numărul influencerilor din România este în creștere constantă, iar aproximativ 1.500 de tineri români trăiesc acum din crearea de conținut online. Cu toate acestea, în comparație cu colegii lor din Marea Britanie sau Statele Unite, influencerii români sunt mai prost plătiți. Conform unor estimări, influencerii din România câștigă de opt ori mai puțin decât cei din Marea Britanie și de 30 de ori mai puțin decât cei din SUA.

Cu toate acestea, industria influencerilor se dezvoltă în continuare în România, în ciuda unor momente dificile, precum criza economică. În special în timpul pandemiei, influencerii au avut oportunitatea de a-și dezvolta afacerile și de a-și extinde brandurile personale.

Un exemplu notabil este Alina Ceușan, un influencer de top din România cu peste un milion de urmăritori. Aceasta a folosit perioada pandemiei pentru a-și dezvolta brandul personal și a lansat o linie de haine alături de prietena sa, Carmen Grebenișan. Acest demers i-a adus un nou domeniu de activitate și a consolidat și mai mult prezența sa online.

„Eu nu pot să zic că am stat în pandemie! Din contră! Pandemia a fost cumva o scuză foarte bună, să spunem aşa! A oprit cumva timpul în loc pentru noi şi ne-a dat şansa să ne regândim.”, a spus Alina Ceușan, potrivit SpyNews.

Și vloggerița Naddhu, un alt influencer de succes, și-a diversificat veniturile deschizând o florărie. Ea recunoaște că influența mediului online a fost crucială în construirea afacerii sale, ajutând-o în tot procesul de dezvoltar:

„Momentan aveam câteva zeci de mii de euro investiţie în brand, de început şi aşteptăm să vedem cum vor merge lucrurile din toamnă. Suntem foarte, foarte la început şi cred că toată lumea e conştientă că va dura mult timp până va vedea profit!”, a spus vedeta.

Astfel, influencerii din România pot câștiga sume semnificative, dar nu este o activitate ușoară și implică mult efort și dedicare. Cu toate acestea, cu perseverență și creativitate, acești creatori de conținut reușesc să-și construiască propriile afaceri și să aducă un suflu nou în mediul online din țara noastră.

 

Sursa foto: Arhivă

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: