Redactia.ro
Home » Stil de viață » Câte calorii are avocado și cum poți să slăbești cu acest fruct

Câte calorii are avocado și cum poți să slăbești cu acest fruct

Avocado este un fruct tot mai popular în meniul românilor care vor să adopte un stil de viață sănătos. Cu toate că unii îl evită pentru că are multe grăsimi, acesta nu îngrașă! Ba mai mult, avocado ajută persoanele care vor să scape de kilogramele în plus! Iată cum poți să slăbești cu acest fruct.

Avocado se numără printre alimentele bogate în grăsimi și fibre. Datorită acestui fapt, potolește pentru mai mult timp foamea. Așadar, mănânci mai puțin, iar numărul de calorii consumate scade.

Pe lângă faptul că protejează sistemul cardiovascular, grăsimile mononesaturate pe care le găsim în avocado stimulează viteza de ardere a grăsimilor din corp și pot reduce apetitul.

Câte calorii are avocado

Iată câte calorii are un avocado. Conținutul caloric al acestui fruct este de 160 de calorii / 100 g.

100 grame de avocado aduc organismului un aport de:

  • vitamina K: 26% DZR (doza zilnică recomandată)
  • acid folic: 20% DZR
  • vitamina C: 17% DZR
  • potasiu: 14% DZR
  • vitamina E: 10% DZR
  • vitamine din grupa B, respectiv: niacină, riboflavină
  • cupru
  • magneziu
  • mangan
  • antioxidanți

 

Însă câte calorii are avocado, mai exact. Un fruct de avocado obişnuit are în jur de 322 de calorii. Așadar, dacă vom mânca jumătate de avocado, vom consuma 161 de calorii. Iar atunci când vom consuma un sfert de avocado vom avea parte de circa 81 de calorii de grăsimi.

Avocado este un fruct mai bogat în calorii, însă aceste calorii provin din grăsimi sănătoase, benefice pentru sănătate, mai ales dacă sunt consumate cu moderaţie.

Cum poți să slăbești cu avocado

Spre deosebire de celelate fructe, avocado trebuie consumat cu moderaţie. Câte un sfert de avocado consumat în fiecare zi, integrat într-o alimentaţie sănătoasă, va aduce multe beneficii pentru sănătate.

La fel de bine, avocado poate fi consumat de trei ori pe săptămână, câte o jumătate de fruct pe zi, pentru beneficii similare, pentru cei care nu-l preferă în meniul zilnic.

Totodată, pentru un stil de viață sănătos, este recomandat consumul de alimente integrale şi neprocesate.

Etichete: