Caz revoltător în Iași. Un bărbat afirmă că a cumpărat măsline spălate cu clor de la un magazin local. Descoperirea a fost făcută acasă, când soția sa a gustat din măslinele respective. Ea s-a panicat foarte rău, mai ales că aceasta alăptează un bebeluș de patru luni.
Un bărbat a cumpărat măsline spălate cu clor
Un bărbat din județul Iași relatează că a achiziționat măsline la un preț de 20,99 de lei pe kilogram, de la un magazin din comuna Popricani. Cu surprindere, el a constatat că aceste măsline erau spălate cu clor, după ce a ajuns acasă și soția sa le-a gustat.
Un bărbat din comuna Popricani, județul Iași, a relatat că a cumpărat măsline dintr-un magazin local, despre care susține că au fost splălate cu clor. După ce a adus măslinele acasă, acestea au fost gustate de soția sa, care alăptează un bebeluș de patru luni. Cu stupoare, femeia a realizat că măsline aveau un gust bizar, de clor.
Ulterior, bărbatul a revenit la magazin pentru a primi explicații, iar în timpul vizitei, a observat că borcanul din care a fost servit măslinele prezenta mucegai. Acest lucru l-a făcut să se gândească la faptul că măslinele au fost spălate într-un mod înșelător pentru a părea că sunt în stare bună pentru consum.
„Când ne-am întors înapoi la magazin, angajatele au început să nege totul, așa că le-am rugat să mănânce o măslină, plus că ele erau și mucegăite. Totuși, au gustat, au înghițit în sec și au adus borcanul din care ne-au vândut măslinele, acestea arătau și mai rău decât măslinele mele, avea o crustă albă, ca la laptele prins, semn că erau mucegăite.
Am întâlnit o femeie de 60 de ani și am pus-o să guste, după ce angajatele și managera magazinului au zis că nu au nimic. Doamna a confirmat că măslinele sigur sunt spălate și nu sunt bune de consum”, a povestit bărbatul.
Reacția reprezentanților magazinului
În pofida acuzațiilor făcute de cumpărător, managerul magazinului susține că totul a fost o greșeală, dar anunță că vor fi efectuate mai multe verificări pentru a se asigura că totul este în regulă.
„Știu despre această situație și am hotărât să facem o serie de controale pentru a evita alte probleme. Ne-am oferit să restituim banii clientului, nu ni s-a mai întâmplat așa ceva și țin să cred că este o greșeală”, a declarat managerul magazinului.