Redactia.ro
Home » Știri » Ce salariu are un angajat la RDS&RCS care lucrează la call center

Ce salariu are un angajat la RDS&RCS care lucrează la call center

GALERIE FOTO (2) Salarii digi

Digi România este una dintre cele mai mari companii de telecom. Dacă te-ai întrebat vreodată ce salariu primesc cei care lucrează în cadrul acestei companii, iată că vei afla răspunsul!

Salarii Digi România. Cât primește un operator call-center

Salariile de la RCS RDS diferă în funcție de experiență, de orașul în care se lucrează, dar și de poziția ocupată de angajat. Iată ce salarii sunt date angajaților de la Digi RCS RDS!

Un agent de contractări și achiziții care lucrează full time și are experiență în domeniu de cinci ani primește un salariu lunar net de 3500 de  RON.

Un inginer cu experiență în domeniu de trei ani și care lucrează un program de opt ore în București primește un salariu lunar net de 5200 de RON.

Un operator call center română primește un salariu lunar net de 2500 de RON, fiind angajat full time. Experiența în domeniu este de doi ani iar operatorul respectiv lucrează în Iași. Salariul poate fi diferit în funcție de zonă.

Salarii RCS RDS. Câți bani primesc angajații în mână

Salarii Digi 2021. Un operator suport tehnic primește un salariu lunar net de 3400 de RON și are mai mulți ani experiență în domeniu și lucrează full time.

Un inginer de telecomunicații care lucrează din București și are experiență mai mare de cinci ani primește un salariu lunar la finalul fiecărei luni de 6400 de RON.

Compania este mereu în căutare de noi angajați, în acest moment, în Capitală, fiind căutați operatori de servicii clienți care cunosc fie limba italiană, fie pe cea spaniolă. Iată cum sună anunțul de angajare:

Descrierea jobului

„preluarea apelurilor telefonice în limba italiană/engleză în funcție de nivelul de cunoaștere a limbii;

oferirea informațiilor de interes, privind serviciile companiei oferite în Italia;

identificarea nevoilor clienților și găsirea soluțiilor potrivite pentru rezolvarea situațiilor semnalate

atingerea standardelor calitative și cantitative stabilite la nivel de departament”.

„Este necesar să:

  • cunoști limba italiană/engleză cel puțîn la nivel conversațional;
  • să fii dispus să lucrezi în ture;
  • să reacționezi prompt și eficient la solicitările clienților;
  • să fii dornic să înveți lucruri noi.

Beneficii:

  • programe atractive de training, specifice activității;
  • un mediu de lucru prietenos cu multe oportunități de dezvoltare profesională și  personală;
  • un venit lunar motivant;
  • flexibilitatea programului”, arată Digi România.