Redactia.ro
Home » Stil de viață » Cum sa-ti pui in valoare magazinul de haine second hand

Cum sa-ti pui in valoare magazinul de haine second hand

 

 

Categoria de fashion se afla printre primele locuri in privinta volumului de vanzari generate in mediul online. Datorita diversitatii si a faptului ca reprezinta un domeniu extrem de creativ, poti jongla cu diverse stiluri vestimentare, de la cele clasice pana la cele extravagante. Daca ti-ai deschis deja un magazin second hand, cea mai buna strategie pe care o poti face este sa-ti faci simtita prezenta.

Iata aspectele care te vor ajuta sa-ti pui in valoare magazinul de haine second hand si, implicit, sa-ti cresti vanzarile!

Ofera-le clientilor tai doar haine de calitate

Chiar daca hainele sunt second hand, asta nu inseamna ca nu pot fi de calitate. Asa cum spune o vorba din popor “romanii sunt prea saraci ca sa cumpere produse slab calitative”, acestia au asteptari mari in privinta calitatii si, implicit, a rezistentei. Nu trebuie sa fii as in ceea ce priveste psihologia cumparatorului, ci este suficient sa te transpui in pielea lui pentru cateva minute si astfel vei sti cu exactitate ce asteptari are.

Aspectul conteaza

Oamenii sunt constienti ca intr-un magazin second hand nu vor gasi produse noi cu eticheta, insa tin foarte mult la aspectul si igienizarea acestora. Alege sa-ti prezinti hainele intr-un mod cat se poate de atractiv pentru clienti si igienizeaza-le intotdeauna inainte de a le pune la vanzare. Clientul este constient ca se afla intr-un magazin second hand, dar se asteapta sa fie tratat ca atunci cand se afla intr-un magazin din mall.

E foarte important sa-ti alegi un depozit second hand de incredere, care sa iti furnizeze haine de calitate, cu aspect placut, la preturi acceptabile.

Amplaseaza-ti magazinul strategic

Este esential sa-ti amplasezi magazinul second hand in cartierele cu multe blocuri. De asemenea, suprafata acestuia este foarte importanta, ideal ar fi sa pui la dispozitia clientilor un spatiu de peste 150 mp. Astfel, locul iti va permite sa aranjezi produsele astfel incat sa starneasca interesul clientilor.

Aranjeaza-ti cu stil magazinul

Studiile arata ca majoritatea romanilor alege sa faca shopping de la magazinele care le ies in drum. Avand in vedere acest aspect, cu cat magazinul tau este asezat mai la vedere, cu atat te vei bucura de mai mult profit. Daca vei acorda atentie aspectului exterior si daca comunici eficient folosind cuvintele “marfa diversificata” si “calitate superioara”, cu siguranta vei fi in atentia cumparatorilor.

Surprinde mereu cu marfa noua

Fara doar si poate, clientii tai se asteapta sa gaseasca in permanenta marfa cat mai multa si mai diversa. Probabil ca mesajul competitorilor tai “Am primit marfa noua!” ti-a adus zambetul pe buze, insa este o strategie eficienta prin care poti atrage noi clienti. Pune-o si tu in practica!

Hainele de firma sunt la mare cautare

Oamenii care aleg sa cumpere haine de firma dintr-un magazin second hand asociaza emblema marcii cu calitatea, dar mai ales aprecierea in societate. Ia in calcul ca altii au aplicat deja strategii de marketing pentru marfa ta. Profita de acest lucru si afiseaza-ti hainele de firma pe un raft la vedere!

Nu uita! Cel mai important este sa te ridici la nivelul asteptarilor clientilor tai. Cu cat le satisfaci nevoile mai mult, cu atat vei atrage si mai multi cumparatori. Surprinde-i cu preturi haine second hand competitive si cu siguranta nu vor pleca cu mana goala din magazin!

 

Loading...