Redactia.ro
Home » Știri » Cum vrea Nicușor Dan să fluidizeze traficul capitalei. Care este planul pentru posibilul mandat

Cum vrea Nicușor Dan să fluidizeze traficul capitalei. Care este planul pentru posibilul mandat

Nicusor-Dan

Nicușor Dan a prezentat joi, 30 iulie un sistem prin care se poate descongetiona traficul din București. Propune un sistem „park&ride”, cu 15 parcări la principalele intrări în capitală.

Din ce bani vor fi realizate parcările

Canditatul Dreptei la Primăria Capitalei susține că această soulție este folosită în marile orașe occidentale de 30 – 40 de ani. Tot el pune la zid conducerea Primăriei Capitalei că nu s-a folosit de bani europeni pentru un asemenea proiect.

Vor fi finanţate din bani europeni. Ele ar fi putut fi finanţate şi până acum, din aceşti bani europeni, din 2010, numai că Primăria Capitalei a fugit de bani europeni, dovadă a incompetenţei de care a dat dovadă în ultimii zece ani. Putem să le realizăm într-un mandat, dar mai important, încă de la finalul primului mandat, ele pot fi amenajate ca parcări la sol. Trebuie pur şi simplu luate aceste terenuri şi amenajate ca parcare la sol, a explicat Nicuşor Dan.

Unde vor fi cele 15 parcări

El a adăugat că parcările vor fi amplasate la marile intrări în oraş, vor avea între 500 şi 2.000 de locuri, în funcţie de importanţa arterei care intră în oraş, şi va fi asigurată pază.

Parcările vor fi amplasate în următoarele puncte: Străuleşti, făcută deja; Pantelimon – în curs de execuţie; prelungirea Ghencea – Domneşti – în fază de proiect; la ieşirea din Pantelimon, podul peste Centura Capitalei – proiectată deja; următoarele două – spre ieşirea spre autostrada spre Constanţa; ieşirea către Olteniţa; Jilava – drumul către Giurgiu; Bragadiru; bd.Preciziei; Chitila – ieşirea către Târgovişte; zona complexului comercial din Băneasa, pe DN1; la ieşirea din Colentina, către Urziceni; în cadrul Aeroportului Otopeni.

Bucureștiul se află în top cinci cele mai aglomerate orașe europene. Acest proiect, în opinia sa, va rezolva problema ambuteiajelor, dar va reduce și poluarea. De asemenea, caniditatul suține că succesul va depinde și de conexiunea cu trasnportul public.

Loading...