H&M este una dintre cele mai iubite companii de îmbrăcăminte și încălțăminte din țara noastră, iar la nivel modial are, de asemenea, succes. Totuși, câți știu de la ce vine, de fapt, acest nume? Iată ce înseamnă prescurtarea H&M.
De la ce vine H&M. Mulți nu știu
Numele H&M provine de la Hennes and Mauritz, însă, unii cred în mod greșit că acesta este numele celor doi fondatori. În fapt, doar unul dintre aceștia a ajutat la fondarea companiei de retail.
Mauritz Widforss este unul dintre fondatori. Acesta vindea numai haine pentru bărbați. Hennes este numele unui magazin mic, destinat femeilor, pe care Erling Persson l-a deschis în Suedia, numit Hennes, care în traducere înseamnă „Ea”. Astfel, mai târziu Persson i-a cumpărat afacerea lui Mauritz, iar inițial, hainele erau vândute sub numele de Hennes & Mauritz. Apoi, el a fost prescurtat pentru a fi mai ușor de folosit.
Așa cum am menționat, brandul H&M este unul suedez, iar un lucru pe care puțini îl știu este că regalitățile din Suedia se îmbracă de la acest retailer și le cumpără hainele. Acesta este cazul Victoriei, Prințesa Moștenitoare a Suediei.
H&M, criză în plină pandemie. A închis sute de magazine
În plină pandemie, H&M a fost forțat să închidă 250 de magazine, din cauza migrării consumatorilor către online.
„Din ce în ce mai mulţi clienţi au început să facă cumpărături online în timpul pandemiei, în urma închiderilor temporare a magazinelor”, a arătat H&M, într-un comunicat.
CEO-ul a mai explicat că deciziile pe care a trebuit să le ia au fost „dificile”.
„Facem tot ce stă în puterea noastră în grupul H&M pentru a gestiona situaţia, pe fondul coronavirusului. Speranţa mea este că vom putea să reluăm operaţiunile cât mai rapid şi să îi primim înapoi pe clienţi în magazine în toate cele 74 de pieţe. Este o situaţie extraordinară în care suntem forţaţi să luăm decizii dificile”, a maiexplicat CEO-ul H&M, Helena Helmersson.
„Deşi provocările sunt departe de a fi terminate, credem că ceea ce este mai rău e în urmă şi suntem bine poziţionaţi pentru a ieşi din criză mai puternici”, a declarat CEO-ul Helena Helmersson.