Gabriela Cristea și Tavi Clonda au ales să petreacă începutul verii alături de cele două fiice ale lor într-o vacanță mult așteptată. Destinația? Bari, Italia. Au fost câteva zile de relaxare, soare, gastronomie specifică zonei și momente frumoase în familie. Însă finalul concediului nu a fost deloc așa cum și l-ar fi dorit. Vedeta a povestit cu revoltă ce s-a întâmplat la întoarcerea în țară, unde o întârziere masivă a zborului le-a dat peste cap planurile și i-a pus la grea încercare.
Cuplul format din Gabriela Cristea și Tavi Clonda s-a bucurat de soarele Italiei într-o escapadă alături de fetițele lor, într-un oraș aflat pe coasta Mării Adriatice. Bari le-a oferit exact ceea ce își doreau: plajă, preparate italiene rafinate și clipe de liniște în familie. Totul părea perfect, până în momentul în care au ajuns în aeroport pentru zborul de întoarcere spre România.
Gabriela Cristea, vacanță cu gust amar în Italia
După zilele de vacanță în care s-au relaxat, familia vedetei a fost nevoită să aștepte ore întregi în aeroport. Zborul lor spre România a fost întârziat cu peste trei ore, iar Gabriela Cristea a transmis online întreaga frustrare. Situația a fost cu atât mai dificilă cu cât fetițele, încă mici, nu au avut suficientă răbdare pentru a trece ușor peste această experiență.
Vedeta a povestit cum a fost nevoită să cheltuiască sume considerabile pentru a-și ține copiii ocupați în timpul așteptării. De la jucării și cărți de colorat, până la gustări și băuturi, lista s-a extins rapid, iar totul a fost suportat din buzunarul propriu.
Gabriela Cristea a fost extrem de tranșantă în mesajul publicat pe rețelele sociale. Vedeta a explicat că întârzierea a fost comunicată cu multă lejeritate, fără explicații clare sau măsuri compensatorii concrete. Situația a devenit cu atât mai greu de suportat în contextul în care, potrivit acesteia, astfel de episoade nu sunt o raritate în aeroporturi.
„Și iar avem întârziere mare în aeroport. Cel puțin la această oră știm că avem întârziere trei ore și 20 de minute, dar nu ne-am urcat în avion deci… Nu pot să vă povestesc cam câte a trebuit să cumpăr pentru copii, de la cărți de colorat, carioci, caiete cu Barbi și alte jucărele etc… până la multă apă, sucuri, gustărele, Prosseco pentru adulți.
Este evident că o să cerem despăgubiri dar nervii noștri nu se pot contabiliza în bani. Când am venit am zis să nu ne enervăm pentru că plătisem niște locuri și ne-am trezit că nu mai aveam locuri la aeroport. Mi se pare că întârzierile, anulările și schimbarea locurilor în aeronavă pe banii călătorilor pare să fie o practică obișnuită”, a scris Gabriela Cristea, în mediul online.

Gabriela Cristea a ținut să reamintească fanilor că problemele nu au apărut doar la întoarcerea din vacanță. Potrivit spuselor sale, și la plecarea spre Bari au existat neplăceri. Deși plătiseră pentru locuri în avion, familia s-a trezit că acestea nu le-au fost respectate, ceea ce a generat deja primele tensiuni.
Vedeta a sugerat că întârzierile, anulările și schimbările de locuri, în ciuda costurilor suplimentare suportate de pasageri, au devenit o practică frecventă și nejustificată în compania aeriană cu care au călătorit.
Fosta prezentatoare TV nu s-a ferit să critice modul în care companiile aeriene gestionează astfel de incidente. Gabriela Cristea consideră că lipsa de responsabilitate și comunicare afectează direct pasagerii, în special familiile cu copii mici. Aceasta a adăugat că, deși vor depune o cerere pentru despăgubiri, nu există o compensație reală pentru stresul și oboseala generate de o astfel de situație. În viziunea sa, companiile ar trebui să ia în serios disconfortul provocat și să regândească modul în care tratează clienții.