Redactia.ro
Home » Stil de viață » Lidl bagă la raft ASTĂZI, 15 aprilie 2024, un produs adorat de mii de români

Lidl bagă la raft ASTĂZI, 15 aprilie 2024, un produs adorat de mii de români

lidl

Luni, 15 aprilie 2024, marchează startul unei săptămâni de neratat pentru cumpărătorii români, odată cu lansarea noii campanii de reduceri Lidl. Cu Paștele bătând la ușă, retailerul german vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor cu o gamă variată de produse ce promit să „se vândă ca pâinea caldă“.

Catalogul, valabil între 15 și 21 aprilie 2024, dezvăluie o selecție impresionantă de produse alimentare și non-alimentare, la prețuri reduse. De la fructe și legume proaspete, carne de pui și porc, până la articole pentru casă și grădină, ofertele săptămânale și cele speciale de weekend sunt gândite să satisfacă cele mai diverse gusturi și necesități.

Produsele alimentare se remarcă prin diversitate și prețuri accesibile. Merele roșii, un favorit constant, sunt oferite la un preț atractiv de 2.99 lei/kg. Pentru iubitorii de nuci, caju-ul Alesto Selection este disponibil la 8.39 lei pentru 200g. Pentru cei care preferă mezelurile, Lidl oferă cașcaval afumat feliat la 4.99 lei pentru 150g și salam de Sibiu la 22.49 lei pentru 470g.

O atenție specială este acordată produselor pentru masa de Paște. Oferta include piept de pui dezosat și fără piele la 2.49 lei/100g, carne tocată de curcan la 14.49 lei/500g și piept de rață dezosat la 6.99 lei/100g. Nu sunt neglijate nici produsele dulci specifice sărbătorilor: figurine din ciocolată Heidi, ouă de ciocolată Kinder și jucării de pluș Milka, toate la prețuri care ademenesc.

Pentru cei cu animale de companie, Lidl nu dezamăgește. O gamă largă de hrană pentru câini și pisici este disponibilă, asigurând că și membrii necuvântători ai familiei sunt îngrijiți.

Pe lângă alimente, Lidl pune accent pe nevoile casnice și de grădinărit, cu reduceri în secțiunea de flori și diverse ustensile pentru casă și bucătărie. Oferind astfel oportunitatea de a reinventa spațiul domestic cu produse de calitate la prețuri mici.

Această strategie de marketing nu este doar o reacție la cererea crescută din perioada sărbătorilor, ci și o dovadă a adaptabilității Lidl la preferințele și nevoile consumatorilor români. Campaniile săptămânale și ofertele speciale sunt gândite pentru a atrage un număr cât mai mare de clienți, oferindu-le acestora șansa de a economisi semnificativ în timp ce se bucură de produse de înaltă calitate.

În contextul economic actual, inițiativele de acest tip sunt nu doar binevenite, dar esențiale pentru mulți consumatori ce caută să îmbine economia cu calitatea, în special în preajma sărbătorilor importante.

Astfel, Lidl se confirmă a fi mai mult decât un simplu retailer, transformându-se într-un partener de încredere pentru români, gata să întâmpine cerințele și așteptările acestora cu oferte competitive și accesibile, garantând că rafturile sale vor fi golite rapid de cumpărătorii entuziasmați și pregătiți pentru sărbătorile pascale.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini