Home » Monden » Mioara Roman a făcut primele declarații după perioada critică prin care a trecut. Ce spune despre Marius Elisei

Mioara Roman a făcut primele declarații după perioada critică prin care a trecut. Ce spune despre Marius Elisei

Care este starea de sănătate a Mioarei Roman! Catinca Roman a făcut primele declarații: ”Trebuie să facă tratamentul”

În această vară, Mioara Roman a întâmpinat din nou probleme de sănătate. Fiicele ei Oana și Catinca au dus-o de urgență la spital. Fosta soție a lui Petre Roman are antecedente din trecut și starea ei de sănătate nu este una tocmai de neglijat. Acum este bine și a făcut primele declarații. Ce spune despre ginerele ei.

Mioara Roman locuiește la Oana

Dypă externarea din spital, Mioara Roman s-a mutat alături de fiica sa Oana, Marius Elisei și nepoțica Isabela. Ea a trecut printr-o perioadă grea din punct de vedere financiar. Chiria pe care o plătea era de 159 de euro, dar a crescut la 6000, lucru care a dus la datorii imense. Acum împarte casa cu fiica sa și famila ei. Mioara a vorbit despre cum este traiul în casa fiicei și cine este cel care o răsfață mai mult.

Sunt bine acum, sunt sănătoasă. Acum stau la fata mea Oana împreună cu Isa, nepoțica mea, și cu ginerele, dar mai merg și la centru de recuperare, nu mă las. Catinca nu are cum să mă ia pentru că ea și Calina stau în chirie acum. Marius este foarte drăguț cu mine, mă răsfață cu de toate, îmi gătește prăjituri, Oana mai puțin, Oana are treburile ei acolo. Acum se înțeleg bine Oana și Marius s-au despărțit, și după cum știm cu toții, s-au împăcat. Ei în fața lui Dumnezeu, sunt căsătoriți, sunt împreună, asta contează.„, a declarat Mioara Roman.

Cu ce s-a ocupat Marius Elisei în trecut?

Marius Elisei este o prezență destul de discretă de când a apărut în viața Oanei Roman și nu multă lume știe ce job a avut acesta nu de mult. Mariu Elisei a lucrat în trecut pe post de șofer la o florărie de lux din Capitală, dar la scurt timp s-a reorientat și s-a apucat de taximetrie. Acesta a fost surprins de mai multe ori în această ipostază, când prelua clienții. Oana Roman a declarat că pe vremea când acesta lucra pentru lanțul de florării, Marius nu i-a adus nici măcar o floare.

A lucrat într-un loc câteva luni şi nu a reuşit să ajungă… e chimie sau nu e. Acum lucrează la o firmă care se ocupă cu flori şi care au vreo şase locaţii în Bucureşti. Cea mai frumoasă florărie din Bucureşti. El se ocupă de toate locaţiile astea, să fie marfă, să fie vânzări, să fie bine peste tot. Nu vine cu flori la mine acasă. Lucrează acolo de trei săptămâni şi încă nu mi-a adus nicio floare„, declara Oana Roman la acea vreme.