Redactia.ro
Home » Știri » Moment tulburător pe aeroportul Otopeni. 100 de pasageri au fost la un pas să fie băgați în carantină

Greşeala uriaşă pe care mulți o fac în aeroport. Poţi fi reţinut sau sanționat

Scandal pe aeroportul Otopeni după ce peste 100 de pasageri sosiți din Barcelona au fost la un pas să fie băgați în carantină.

Cei aproximativ 100 de pasageri au făcut scandal după ce au aflat că Barcelona se află în zona roșie, această decizie fiind luată în timp ce aceștia se aflau în zbor.

Pasagerii din avionul care a decolat din Barcelona spre România, care a aterizat luni seara pe aeroportul Otopeni, au avut parte de o surpriză neplăcută din partea autorităților.

În timp ce pasagerii erau în avion, autoritățile au decis că Barcelona se află în zona roșie, iar persoanele care vin din această țară să fie băgate în carantină.

După ce au aterizat pe aeroportul Otopeni, pasagerii au constatat că autorităție vor să-i bage în carantină.

La aflarea veștii, pasagerii au fost revoltați și după mai bine de 2 ore de negocieri și discuții cu autoritățile, călătorii au fost lăsați să plece acasă.

Înainte de ora 12.00 am plecat din Spania. Noi ora 12.00 am prins-o în zbor. Nu aveam cum să mai dăm înapoi. Nu ne-a anunțat nimeni. Pilotul ne-a spus că toți cei care am zburat în momentul acela nu vom intra în carantină. Și când am ajuns aici ni s-a spus că nu contează din ce zonă venim din Spania, că vom intra în carantină. Și normal că toată lumea s-a revoltat. Au fost mulți care au semnat și au plecat, a spus un pasager pentru Antena 3.

Pasager amendat pentru că a anunțat televiziunea

În urma acestui scandal, o pasageră revoltată de această situație a sunat la televiziune pentru a afla întreg publicul ce se întâmplă.

După ce televiziunea a ajuns, autoritățile au decis să amendeze persoana care a sunat pentru a anunțat acest eveniment.

Ei nici nu știau ce au de făcut. Stăteau toți acolo, vorbeau între ei. Ne-au dat drumul într-un final, eu am plecat cu o amendă, pentru că v-am sunat pe voi, (la televiziune n.red.) și mi s-a dat amendă pentru că am făcut gălăgie, m-am revoltat și am insultat”, a declarat o pasageră a avionului.

De asemenea, mai multe regiuni din SPania, precum Catalunya, Insulele Balneare și comunitatea autonomă Madrid au fost declarate zone roșii de risc epidemiologic.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila