Ana Morodan se confruntă cu noi probleme, după ce a fost supusă unui linșaj public. Aceasta a pierdut mai multe contracte de imagine și cel mai important proiect al său, emisiunea de la Antena Stars, care a fost eliminată din grila de programe de către conducerea trustului. Se sugerează că scandalul în care este implicată de câteva săptămâni nu ar fi fost singurul motiv care a contribuit la decizia radicală a producătorilor.
Ana Morodan a rămas fără emisiunea de la Antena Stars
Ana Morodan a fost prinsă conducând sub influența alcoolului și a substanțelor interzise, o problemă care a fost discutată intens în întreaga țară. Consecințele comportamentului Anei Morodan au fost unele dure pentru ea.
În ultimii ani, Ana Morodan a câștigat încrederea și simpatia publicului, ceea ce a dus la obținerea mai multor contracte de imagine și la crearea propriei emisiuni la Antena Stars. Emisiunea a ajuns deja la sezonul al doilea, însă comportamentul avut de Ana Morodan i-a determinat pe producători să încheie colaborarea cu celebra Ana Morodan și să scoată emisiunea din grilă, spre dezamăgirea fanilor.
De la difuzarea ultimului episod al reality show-ului „Reală by Ana Morodan” pe 28 martie pe Antena Stars, nu s-au mai postat informații noi pe paginile oficiale ale emisiunii de pe Facebook sau Instagram, iar fanii se gândesc că Ana Morodan a fost scoasă din calcule din cauza problemelor de ordin penal cu care se confruntă.
Ana Morodan obținea lunar sume fabuloase
În urmă cu ceva vreme, Ana Morodan vorbea deschis despre sumele fabuloase pe care le obținea lunar ca rezultat al muncii sale. Banii pe care îi încasa nu erau deloc puțini, iar în doar un an și-ar fi permis să-și cumpere lejer un apartament cu două camere în București dacă facem un calcul simplu.
„Fac în medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei”, declara Ana Morodan.