Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » O tânără nu a fost lăsată să urce în avion, deoarece era prea sexy. În ce era îmbrăcată

O tânără nu a fost lăsată să urce în avion, deoarece era prea sexy. În ce era îmbrăcată

GALERIE FOTO (3)

O tânără nu a fost lăsată de personalul de la bord să urce în avion pe motiv că…era prea sexy. Fata a trebuit să meargă și să se schimbe pentru a putea decola. În ce era îmbrăcată?

O tânără nu a fost lăsată să urce în avion, deoarece era prea sexy. În ce era îmbrăcată

O tânără care călătorea către New York a avut unele probleme atunci când a vrut să se urce în avion. Personalul de la bord i-a atras atenția că nu are o vestimentație corespunzătoare, mai exact că…este prea sexy și astfel nu se poate urca în aeronavă. Fata a fost trimisă să-și schimbe ținuta, încât să poată ajunge în destinația dorită. În ce era îmbrăcată tânăra?

Pasagera purta un pulover, pantaloni scurți și jampiere. Pantalonii scurți se pare că au fost marea problemă, deoarece personalul de la bord au catalogat-o pe fată drept ”indecentă”. Și, chiar dacă tânăra s-a oferit să-și scoată puloverul și să și-l lege de mijloc, cei de la securitate au refuzat, potrivit DailyNews.

Până la urmă, tânăra s-a dus la baie și s-a schimbat într-o fustă, astfel a fost lăsată să se urce în avion. Ulterior, ea a relatat ceea ce i s-a întâmplat, în mediul online.

Incident asemănător la Aeroportul Otopeni

Anul trecut, în Aeroportul Otopeni, un pasager care-și cumpărase bilet, nu a mai fost lăsat să urce în avion pe motiv că nu mai erau locuri. Bărbatul a ajuns la check-in chiar cu 80 de minute înainte de decolare, iar cei de acolo i-au spus nepăsători: „Nu mai aveți loc. S-a dat altcuiva. Poarta e închisă. Nu am ce să vă fac”, a fost răspunsul primit de tânărul care își cumpărase bilet.

Individul a luat legătura cu compania de zbor, Wizz Air, iar reprezentanții la rândul lor, au ridicat din umeri. I s-a transmis că singura alternativă pe termen scurt este o rezervare pentru altă cursă, doar că….trebuia să mai scoată din buzunar o taxă de 80 de euro. Ulterior, el a povestit tot ce i s-a întâmplat pe rețelele de socializare.

Cum să pierzi un zbor stând la coadă la îmbarcare, în 11 pași simpli:

 Pasul 1: zbori cu Wizz Air; nu știu dacă se întâmplă și la alte companii, pentru că pur și simplu nu mi-aș fi imaginat că e posibil… până azi dimineață;
• Pasul 2: vii la aeroport cu timp arhi-suficient înainte, știind că Otopeni-ul e cam depășit de situație;
• Pasul 3: treci, zâmbind arogant, pe lângă marea de oameni care așteaptă la check-in/luggage drop-off; tu știi că sunt 9 plecări Wizz Air între 6 și 6.50 dimineața, și îmbulzeala animalică a 9 x 180 de pasageri la 2 ghișee nu e de tine;
• Pasul 4: ajungi la poarta de îmbarcare cu 80 de minute înainte de zbor, te așezi și te relaxezi: ești ca și ajuns la destinație;
• Pasul 5: peste o vreme începe îmbarcarea; toată lumea (care nu era deja la coadă) sare ca arsă, coada devine kilometrică, tu stai mai departe pe scaun pentru că, deh, nu ajungi mai repede la destinație dacă stai mai mult la coadă;
• Pasul 6: când mai sunt vreo 8-10 oameni la coadă te ridici, relaxat, și te așezi, cuminte, la coadă;
• Pasul 7: după 2 minute, observi că nu mai trece nimeni de duamna de la boarding, așa că îți faci loc și o întrebi ce se întâmplă; “-Aveți loc? -Da. -Poarta s-a închis. -Cum adică s-a închis?! -S-a închis. Avionul este plin. -Pai am stat la coadă, mai sunt toți oamenii ăștia, cum adică s-a închis?! -Dânșii nu are loc. Avionul e overbooked. -Dar eu am loc! -Nu mai aveți. S-a dat altcuiva. Poarta e închisă. Nu am ce să vă fac.”
• Pasul 8: ‘nezeii și mame și morți, scandal;
• Pasul 9: ieși din zona de securitate, cu coada-ntre picioare, dinții încleștați și fără pic de zâmbet arogant; povestești ce s-a întâmplat fiecărui polițist pe care-l rogi să te lase să treci de filtrul lui, în sens invers; Singura consolare primită e un “Doamne-ferește!” primit de la unul mai puțin acru și sictirit dintre ei;
• Pasul 10: ajungi la ghișeul de ticketing; domnișoara îți oferă un zbor peste 3 zile, contra unei taxe de 80 de euro. “-Glumiți?! -Asta e tot ce pot să vă ofer. -Aveți un pliant cu drepturile pasagerilor? -Nu aveți drepturi în această situație, nu v-ați prezentat la boarding. -Glumiți?! Dați-mi un formular de plângere. -Faceți plângere pe site. -Și acum ce fac? -Vă pot oferi un loc peste 3 zile, cu o taxă de 80 de euro. -Peste 3 zile mă întorc!”;
între timp, la ghișeu ajung și norocoșii care nu aveau locuri: ei primesc bani, cazare, masă și bilet la alte zboruri – tu nu primești nimic, pentru că aveai loc, dar nu te-ai îmbarcat; cât se mai ceartă lumea, continuă să apară pasageri rămași pe-afară la alte zboruri Wizz Air; unii erau overbooked, alții sunt fix în situația ta; încă o vagă consolare: măcar nu ești singurul prost(it) – ba chiar se adună vreo 20 de oameni cărora domnișoara le oferă senină zboruri peste 3/6/7 zile, contra unei taxe de 80 de euro;
• Pasul 11: pleci de la aeroport; nu ai drepturi; nu ai fost la îmbarcare; de fapt, probabil nici nu te-ai trezit, încă, e abia 6 dimineața; sau poate nici nu exiști, pentru că așa ceva nu se poate; sau poate Wizz Air nu există; sau poate nu ar trebui să existe.
P.S.: la poartă nu s-a făcut niciun anunț audibil că poarta se închide, că oamenii de la coadă nu au locuri, etc.; probabil pentru că e mai rentabil să lași pe-afară pasageri care “nu au drepturi” decât pe cei overbooked, cărora trebuie să le oferi compensații”, a scris pasagerul cu pricina pe contul său de Facebook.